جانبازان و ایثارگران الگوی مدیران و مسئولان باشند
جانبازان و ایثارگران الگوی مدیران و مسئولان باشند

شهردار تبریز گفت: جانبازان و ایثارگران الگوی مدیران و مسئولان باشند چراکه آنها با فدا کردن جانشان از اهداف این نظام و انقلاب دفاع کردند. به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر امروز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به آسایشگاه جانبازان نخاعی فجر رفت و با جانبازان این مرکز دیدار کرد. شهردار تبریز […]

شهردار تبریز گفت: جانبازان و ایثارگران الگوی مدیران و مسئولان باشند چراکه آنها با فدا کردن جانشان از اهداف این نظام و انقلاب دفاع کردند.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر امروز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به آسایشگاه جانبازان نخاعی فجر رفت و با جانبازان این مرکز دیدار کرد.

شهردار تبریز با تبریک فرارسیدن چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: اکنون که وارد دهه پنجم انقلاب اسلامی می شویم، ملت ایران بر دهان مستکباران و یاوه‌گویان زده و جشن‌های دهه فجر با شکوه ویژه‌ای در این ایام فاطمیه برگزار می شود.

شهین باهر با اشاره به فرارسیدن ۲۲ بهمن ابراز داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اهمیت فراوانی به جهت توطئه های جدید دشمنان دارد و فردا مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی حضور باشکوهی در راهپیمایی خواهند داشت.

وی سپس افزود: برنامه منظمی برای دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران داریم و باید قدردان این عزیزان باشیم چراکه امنیت و آسایش امروز کشور را مدیون خون پاک شهدا و ایثارگری جانبازان والامقام هستیم.

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه جانبازان از راحتی و رفاه خود گذشتند تا مردم در آسایش زندگی کنند، گفت: وارثان حقیقی انقلاب اسلامی شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند. باید راه شهدا و جانبازان را ادامه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب ما انقلاب ایثارگران بود، ادامه داد: مسئولان باید به صورت شبانه روزی و مستمر تلاش کنند که راه شهدا را به نحو احسن ادامه داده و با تمام توان در خدمت نظام و ولایت فقیه باشند.