تکنولوژی‌های جدید باید اولویت اولیه باشد
تکنولوژی‌های جدید باید اولویت اولیه باشد
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت:در دنیا فعلی نگاه جدید و تکنولوژی است که می‌تواند کشور را در جهانی که زندگی می‌کنیم پیش ببرد و اجازه رقابت به آن بدهد وگرنه ادامه فعالیت با استفاده از روش گذشته ما را محکوم به حذف شدن می‌کند.

به گزارش قلم پرس، مسعود پزشکیان از نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان بازدید کرد و در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت فعالین در صنعت ساختمان، گفت: انتظار داریم روز به روز تولید کنندگان مصالح ساختمانی از نظر تکنولوژی، ارتقای کیفیت و کاهش هزینه به سمت جلو حرکت کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به بازدیدی که از غرفه تولیدکنندگان و صنعت‌گران در حوزه ساختمان داشتم می‌توان به توان تولیدی آنها افتخار کرد، ادامه داد: مجلس هر کمکی که بتواند به این دسته از فعالین صنعتی ارائه می‌کند. وی در خصوص نقش استارتاپ‌ها و حمایت مجلس از آنها، گفت: مجلس شورای اسلامی برای معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور اعتبار بالایی در نظر گرفته و معنای آن پشتیبانی مجلس از استارتاپ‌ها است.

پزشکیان با اشاره به اینکه در دنیا فعلی نگاه جدید و تکنولوژی است که می‌تواند کشور ما را در جهانی که زندگی می‌کنیم پیش ببرد و اجازه رقابت به آن بدهد وگرنه ادامه فعالیت با استفاده از روش گذشته ما را محکوم به حذف شدن می‌کند، افزود: برای هر حاکمیت و سیاست گذاری تکنولوژی‌های جدید باید اولویت اولیه باشد و اگر ما امروز در بسیاری از بخش‌ها حرفی برای گفتن داریم به دلیل فعالیت جوانان و اندیشه‌های نو است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: آنچه که در مجلس به عنوان نماینده مردم در توان داریم برای روی پا ایستادن، افزایش توان رقابت محصولات و توسعه یافتن تولیدات کشورمان انجام می‌دهیم.