اعتبار و جایگاه شهرداری، در گرو عملکرد مدیران و کارکنان شهرداری است
اعتبار و جایگاه شهرداری، در گرو عملکرد مدیران و کارکنان شهرداری است
در راستای ارتقای سطح بهره‌وری در شهرداری و ارائه خدمات مطلوب و مناسب به شهروندان، جلسه‌ای با ریاست شهردار منطقه ۳ و با حضور معاونان و مدیران این منطقه برگزار شد.

به گزارش قلم پرس، داوود طالب‌نژاد در این جلسه گفت: آبرو، اعتبار و جایگاه شهرداری در گرو عملکرد تک‌تک مدیران و کارکنان شهرداری است، پس باید به رفتار و کردار و عملکردمان بیش از پیش دقت و اهمیت داده و به فکر جایگاه خانواده بزرگ شهرداری در اذهان شهروندان باشیم.
وی افزود: وجود ایراد را نمی‌توان به کلی رد کرد اما می‌توان با اتکا به بحث ارزشمند دینی و اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر، ایرادها را به همدیگر تذکر داد تا از بروز خطاها و ایرادات جلوگیری کرد.
قائم‌مقام شهردار تبریز اظهار کرد: شرایط اجتماعی به شکلی رقم خورده که شهرداری به خاطر ارائه خدمات متنوع و متکثر، در کانون توجه ادارات و سازمان‌ها قرار گرفته که این دقت و توجه بیشتری را در عملکرد و رفتارمان الزامی می‌کند.
طالب‌نژاد به بحث احساس مسئولیت‌پذیری نیز تاکید کرد و افزود: رضایت‌مندی ارباب رجوع از نکات خیلی مهم در ارائه خدمات در ادارات و بخصوص در شهرداری است که باید برای افزایش سطح این رضایت‌مندی شهروندان، برنامه‌ریزی و عمل شود.
شهردار منطقه ۳، حرکت و اقدام در خصوص درآمد پایدار شهری را از مهم‌ترین مباحث در شهرداری دانسته و افزود: هر چند در طی ماه‌های مهر و آبان در درآمد نقدی توانسته‌ایم با تلاش همه کارکنان، در بین مناطق دهگانه شهرداری تبریز رتبه اول را کسب کنیم اما این موفقیت نباید ما را از برنامه‌ریزی دقیق و تلاش برای کسب درآمد پایدار غافل کند.