تقویت ۴۰ درصدی پول ملی در برابر کاهش ۳۰۰ درصدی ارزش پول
تقویت ۴۰ درصدی پول ملی در برابر کاهش ۳۰۰ درصدی ارزش پول
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید دلار در زمان آقای روحانی از ۳ هزار تومان به ۱۸ هزار تومان رسید که بیانگر رشد قابل توجهی است، حال که دلار از ۱۸هزار تومان به حدود ۱۱ هزار رسیده است نباید ادعا کرد ارز ۸۰ درصد ارزان شده است.

به گزارش قلم پرس محمد حسن نژاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره درستی یا نادرستی صحبت‌های رئیس جمهور مبنی بر تقویت ۴۰ درصدی ارزش پول ملی به توضیح مثالی پرداخت و گفت: دولت احمدی نژاد حقوق‌ها را از ۱۰۰۰ تومان به ۱۲۰۰ تومان افزایش می‌داد اما هنگام محاسبه میزان رشد درآمدها، مبدا را ۱۰۰۰ تومان در نظر نمی‌گرفت بلکه نمودار را از ۸۰۰ تومان رسم کرده و ادعا می‌کرد حقوق‌ها افزایش قابل توجهی پیدا کرده است حال آنکه درآمدها تنها ۲۰ درصد بیشتر شده بود.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی افزود: حال آقای روحانی نیز با همین شیوه برخی اطلاعات را مطرح می‌کند چراکه قیمت‌ها در زمان ریاست جمهوری روحانی افزایش بسیاری داشت اما حال که قیمت‌ها کاهش بسیار ناچیزی را تجربه کرده، مطرح می کنند که ارزانی شده است.

دلار در زمان آقای روحانی از ۳ هزار تومانی به ۱۸ هزار تومان رسید

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد:دلار در زمان آقای روحانی از حدود ۳ هزار تومان به ۱۸ هزار تومان رسید که بیانگر رشد قابل توجهی است، حال که دلار از ۱۸هزار تومان به حدود ۱۱ هزار رسیده است نباید ادعا کرد ارز ۸۰ درصد ارزان شده است. نباید ادعا کرد بطور مثال ارز ۸۰ درصد ارزان شده چراکه این صحبت‌ها نشاندهنده این است که یا مردم بی سواد فرض شده‌اند یا اطلاعات غلط به رئیس جمهور ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رئیس‌جمهور در نشست هیأت دولت اعلام کرد براساس آمارهای ارائه شده از سوی بانک مرکزی ارزش پول ملی نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است. /