تقدیر از اداره‌کل میراث‌فرهنگی آذربایجان‌شرقی به عنوان همکار برگزیده دانشگاه هنراسلامی تبریز
تقدیر از اداره‌کل میراث‌فرهنگی آذربایجان‌شرقی به عنوان همکار برگزیده دانشگاه هنراسلامی تبریز

اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ شرقی به عنوان همکار برگزیده دانشگاه هنراسلامی تبریز تقدیر شد. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی، احمد حمزه زاده روز شنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۰ از طرف محمد سعید سیف مدیرکل ارتباطات با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت انتخاب اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان به عنوان همکار […]

اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ شرقی به عنوان همکار برگزیده دانشگاه هنراسلامی تبریز تقدیر شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی، احمد حمزه زاده روز شنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۰ از طرف محمد سعید سیف مدیرکل ارتباطات با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت انتخاب اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان به عنوان همکار برگزیده دانشگاه هنراسلامی تبریز مورد تقدیر قرار گرفت.

متن لوح سپاس محمد سعید سیف مدیرکل ارتباطات با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به احمد حمزه زاده به شرح زیر است.

جناب آقای دکتر حمزه زاده
مدیرکل محترم میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی

انتخاب آن اداره‌کل محترم را به عنوان همکار برگزیده دانشگاه هنراسلامی تبریز تبریک عرض نموده و آرزوی استمرار این همکاری ها را دارم.

از زحمات و تلاش‌های جنابعالی و تمامی همکاران آن اداره‌کل محترم که در این موفقیت مهم، سهم داشته‌اند، تقدیر و تشکر می‌نمایم. بدون شک این همکاری‌های علمی و پژوهشی موجبات رشد و بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور را فراهم خواهند ساخت.
از خداوند متعال برای آن مجموعه تداوم توفیقات و پیشرفت در همه امور را مسئلت می نمایم.

محمد سعید سیف
مدیرکل ارتباطات با صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری