تراکتور در آستانه محرومیت از حضور تماشاگرانش
تراکتور در آستانه محرومیت از حضور تماشاگرانش

تیم تراکتور در آستانه محرومیت از حضور تماشاگرانش در بازی خانگی قرار دارد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، باشگاه تراکتور دفاعیات در مورد گزارش ناظر و داور مسابقه تراکتور با فولاد خوزستان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تهیه و ارسال کرده است. تیم تراکتور بعد از بازی پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر، یک جلسه […]



تیم تراکتور در آستانه محرومیت از حضور تماشاگرانش در بازی خانگی قرار دارد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، باشگاه تراکتور دفاعیات در مورد گزارش ناظر و داور مسابقه تراکتور با فولاد خوزستان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تهیه و ارسال کرده است.

تیم تراکتور بعد از بازی پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر، یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگرانش محکوم شده بود که مدت این محرومیت ۶ ماه بود و با توجه به اینکه این مدت زمان سپری نشده، تیم تراکتور در آستانه محرومیت از حضور تماشاگرانش در بازی مقابل پیکان قرار گرفته است.

طبق شنیده ها هم ناظر بازی تراکتور با نساجی و هم ناظر بازی تراکتور با فولاد خوزستان، تخلفات تماشاگران تراکتور را گزارش کرده و حتی احتمال دارد تیم تراکتور در بازی مقابل تیم نفت آبادان هم هوادارانش را به همراه نداشته باشد.

در این صورت پرونده تماشاگران تیم تراکتور در نیم فصل بسته و با توجه به نیم فصل طولانی به دلیل جام ملت‌ها، شاید تماشاگران تراکتور مدت طولانی از دیدن بازی تیم تراکتور در تبریز محروم باشند.

شایان ذکر است باشگاه تراکتور در این فصل بابت تخلفات تماشاگرانش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان از سوی کمیته انضباطی جریمه شده است.

قرار است شنبه در مورد تخلفات تماشاگران تراکتور و دفاعیه این باشگاه جلسه‌ای در کمیته انضباطی تشکیل و رای اعلام شود.

پایان پیام/۶۰۰۱۷