تداوم عملیات تملک “محله علی بقال”
تداوم عملیات تملک “محله علی بقال”

به گزارش قلم پرس، باقر خوشنواز شهردار منطقه گفت: عملیات تملک و آزادسازی پروژه فرامنطقه‌ای “محله علی بقال” با جدیت تمام در حال انجام است و این پروژه واقع در حوزه شهرداری منطقه ۱۰ با پرداخت غرامت صد درصدی توسط منطقه ۲، در حال آزادسازی است و بصورت مسیر ۲۴ متری بازگشایی می‌شود.وی در ادامه […]

به گزارش قلم پرس، باقر خوشنواز شهردار منطقه گفت: عملیات تملک و آزادسازی پروژه فرامنطقه‌ای “محله علی بقال” با جدیت تمام در حال انجام است و این پروژه واقع در حوزه شهرداری منطقه ۱۰ با پرداخت غرامت صد درصدی توسط منطقه ۲، در حال آزادسازی است و بصورت مسیر ۲۴ متری بازگشایی می‌شود.
وی در ادامه افزود: از ۹۰ ملک واقع در مسیر تملک محله علی بقال، فقط آزادسازی چند ملک باقی مانده که شهرداری منطقه ۲ بزودی تملک آن را هم به انجام می‌رساند.
خوشنواز با عنوان اینکه انجام بازگشائی محله علی بقال، موجب افزایش ارزش افزوده املاک هم می‌شود، تصریح کرد: مسیرگشایی این محله، برای تردد آسان اهالی یک نیاز اساسی بشمار می‌آید که شهرداری منطقه ۲ با سرعت بخشیدن به عملیات تملک، بطور جدی وارد عمل شده است.
گفتنی است با مسیرگشایی “محله علی بقال” بطول ۳۳۰ متر، شاهد اتصال این مسیر به خیابان سعدآباد، کوثر و خیابان ۴۰ متری خواهیم بود.