تداوم اجرای مسیرگشائی ۳۵ متری ابرار
تداوم اجرای مسیرگشائی ۳۵ متری ابرار

تداوم اجرای مسیرگشائی ۳۵ متری ابرار عملیات اجرایی مسیرگشائی خیابان ۳۵ متری ابرار به طول ۱۳۰ متر توسط شهرداری منطقه ۲ همچنان تداوم دارد. به گزارش شهریار، موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: قسمتی از عملیات عمرانی زیرسازی و احداث رفوژ وسط مسیرگشائی خیابان ۳۵ متری ابرار به انجام رسیده و […]



تداوم اجرای مسیرگشائی ۳۵ متری ابرار

عملیات اجرایی مسیرگشائی خیابان ۳۵ متری ابرار به طول ۱۳۰ متر توسط شهرداری منطقه ۲ همچنان تداوم دارد.

به گزارش شهریار، موسی علی‌پور زنوزی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: قسمتی از عملیات عمرانی زیرسازی و احداث رفوژ وسط مسیرگشائی خیابان ۳۵ متری ابرار به انجام رسیده و احداث این مسیر همچنان ادامه دارد.

علی‌پور، در توضیح روند عملیات اجرایی این مسیر که توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ احداث می شود گفت: همچنین در ضلع غربی مسیر احداث دیوار سنگی و در ضلع شرقی این پروژه جدول گذاری هم شده است.

شهردار منطقه ۲ تصریح کرد: با انجام بازگشائی این مسیر به طول ۱۳۰ متر، تسهیل عبور و مرور شهروندان و اهالی محل از سوی شهرک یاغچیان به کوی باغچه بان و به سایر مسیرهای محدوده ائل گلی فراهم می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: سالن ورزشی چاوان برای استفاده نوجوانان و جوانان از امکانات ورزشی در جنب اتوبان شهیدکسائی توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ و پیگیری مدیریت تربیت بدنی منطقه درحال تکمیل است.

علی‌پور، تکمیل سالن ورزشی چاوان را که در ۲ هزار مترمربع مساحت با اعتبار اولیه ۱۲۰ میلیارد ریال برای استفاده شهروندان ورزشدوست در حال احداث است، در مرحله آماده سازی برای زیرسازی جهت انجام کفپوش اعلام کرد.

وی افزود: لوله کشی و نصب تاسیسات برقی سالن ورزشی چاوان نیز به انجام رسیده و احداث رختکن و قسمت اداری این سالن ورزشی همچنان ادامه دارد.

شهردار منطقه ۲، از اتمام رنگ آمیزی سازه فلزی سالن ورزشی چاوان هم خبر داد و گفت: با احداث راه دسترسی مناسب، سالن ورزشی چاوان تکمیل می شود.