تحصن نماینده مردم میانه مقابل هیات رئیسه مجلس برای تشکیل جلسه غیرعلنی
تحصن نماینده مردم میانه مقابل هیات رئیسه مجلس برای تشکیل جلسه غیرعلنی

نماینده مردم میانه در مجلس با حضور در مقابل جایگاه هیات رئیسه مجلس، تحصن و درخواست برگزاری نشست غیرعلنی برای بررسی بودجه سال ۹۸ را مطرح کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، فردین فرمند در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۲ دی) مجلس شورای اسلامی درخواست تشکیل نشست غیرعلنی برای بررسی بودجه سال […]

نماینده مردم میانه در مجلس با حضور در مقابل جایگاه هیات رئیسه مجلس، تحصن و درخواست برگزاری نشست غیرعلنی برای بررسی بودجه سال ۹۸ را مطرح کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، فردین فرمند در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۲ دی) مجلس شورای اسلامی درخواست تشکیل نشست غیرعلنی برای بررسی بودجه سال ۹۸ را مطرح کرد و به دلیل مخالفت نایب رئیس مجلس با این درخواست در مقابل جایگاه هیات رئیسه تحصن کرد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی حدود ۳۰ دقیقه در مقابل جایگاه هیات رئیسه تحصن کرد و پس از این زمان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از وی درخواست کرد که در صندلی خود مستقر شود تا پیشنهاد نماینده مردم میانه مورد بررسی قرار گیرد.

فرمند پس از پایان بررسی ماده ۱۶ طرح حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی پشت تریبون قرار گرفت و گفت: براساس ماده ۱۶۲ آیین نامه داخلی هرگاه ۱۰ نماینده تقاضای بررسی جلسه غیرعلنی را مطرح کنند، هیات رئیسه باید این نشست را برگزار کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: بنده به همراه تعدادی از نمایندگان برای بررسی بودجه سال ۹۸ تقاضای جلسه غیرعلنی را مطرح کردیم و هر راه قانونی را که طی کردم، موفق نشدم و دوباره صبح به بنده اعلام شد که باید امضا جمع کنم. چرا که این بودجه با شرایط کشور همخوانی ندارد .

وی با بیان اینکه یا باید به آیین نامه داخلی مجلس عمل شود ، ادامه داد: ماده ۱۶۲ آیین نامه داخلی مجلس می گوید که ۱۰ نماینده حق دارند اعلام کنند شرایط اضطراری وجود دارد و درخواست جلسه غیرعلنی را مطرح کنند که بنده نیز این مراحل را براساس آیین نامه طی کرده ام.