تجلیل رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر از سرپرست شهرداری تبریز
تجلیل رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر از سرپرست شهرداری تبریز

به گزارش قلم پرس، حکیمه غفوری صبح امروز با حضور در دفتر سرپرست شهرداری تبریز از تلاش‌های مهدی یوسفی در دوران سرپرستی شهرداری تبریز قدردانی کرد.مهدی یوسفی در این دیدار اظهار کرد: وظیفه ما این است که در دوران خدمت خود، از هیچ تلاشی برای توسعه و آبادانی شهرمان دریغ نکنیم.وی یادآور شد: شهید باکری […]

به گزارش قلم پرس، حکیمه غفوری صبح امروز با حضور در دفتر سرپرست شهرداری تبریز از تلاش‌های مهدی یوسفی در دوران سرپرستی شهرداری تبریز قدردانی کرد.
مهدی یوسفی در این دیدار اظهار کرد: وظیفه ما این است که در دوران خدمت خود، از هیچ تلاشی برای توسعه و آبادانی شهرمان دریغ نکنیم.
وی یادآور شد: شهید باکری بهترین الگو برای شهرداران کشورمان است و بر ما واجب است که با تبعیت از روش و منش ایشان، خادم خوبی برای مردم شهرمان باشیم.
سرپرست شهرداری تبریز اضافه کرد: مردم ولی‌نعمتان ما هستند و در هر جایگاهی که باشیم ابتدا باید برای جلب رضایت الهی و سپس جلب رضایت شهروندان تمام عزم‌مان را به کار بگیریم.
به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والامقام و قدردانی از تلاش و کوشش شهرداران، روز ۲۵ اسفند سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید مهدی باکری به عنوان روز شهردار نامگذاری شده است.