به‌روزرسانی| منصوریان: توپ‌های ما گل نشد اما حریف هرچه زد گل شد
به‌روزرسانی| منصوریان: توپ‌های ما گل نشد اما حریف هرچه زد گل شد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تفاوت بازی ما با مس رفسنجان این بود که آن‌ها توپ‌هایشان به گل تبدیل شد اما توپ‌های ما گل نشد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آبادان، علیرضا منصوریان بعد از شکست ۲ بر صفر مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار داشت: بازی نزدیک و پایاپای بود […]



سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تفاوت بازی ما با مس رفسنجان این بود که آن‌ها توپ‌هایشان به گل تبدیل شد اما توپ‌های ما گل نشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آبادان، علیرضا منصوریان بعد از شکست ۲ بر صفر مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار داشت: بازی نزدیک و پایاپای بود و تفاوت بازی در یک مساله ساده بود و ما توپ‌هایمان گل نشد اما توپ های حریف به گل تبدیل شد و هر دو خطایی که داور گرفت درست بود. آنها سه بار روی دروازه ما آمدند و ۲ گل زدند. از نیمه اول خیلی راضی بودم دروازه بان عمانی در سطح اول آسیا گلری کرد و چندین موقعیت گلزنی را از دست دادیم.

وی افزود: منشا یک ضربه فوق العاده زیبا زد و نمی‌گویم دروازه بان ما باید آن توپ را می گرفت. بازیکنان ما تلاش کردند و می‌توانستیم به برد هم برسیم اما بازیکنانم با تمام وجودشان بازی کردند. 

ادامه دارد..