بسترسازی برای بازگشایی مسیری جدید عون ابن علی
بسترسازی برای بازگشایی مسیری جدید عون ابن علی

به گزارش قلم پرس، عابدین خرم بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای سازمان عون‌ ابن علی اظهار کرد: تفرجگاه عون این علی مجموعه‌ای مناسب و باظرفیت برای تفرج و آرامش روحی و روانی شهروندان است و از تمام زحمات انجام‌شده در این مجموعه در سال‌های گذشته قدردانی می‌کنیم. او ادامه داد: اما نواقصی […]

به گزارش قلم پرس، عابدین خرم بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای سازمان عون‌ ابن علی اظهار کرد: تفرجگاه عون این علی مجموعه‌ای مناسب و باظرفیت برای تفرج و آرامش روحی و روانی شهروندان است و از تمام زحمات انجام‌شده در این مجموعه در سال‌های گذشته قدردانی می‌کنیم.

او ادامه داد: اما نواقصی هم به چشم می‌خورد که رفع آن‌ها برای توسعه و تکمیل تفرجگاه ضروری است. بحث آماده‌سازی رینگ کاملی از گردشگری به غیر از مسیر موجود فعلی یکی از اولویت‌ها است که در این راستا ضروری است نسبت به آسفالت‌ریزی، تامین روشنایی، برق و ایمن‌سازی مسیر اقدام شود.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: موضوع دیگر برق، آب شرب و گاز تفرجگاه عون ابن علی است که مقرر شد نیازهای این حوزه توسط مدیران کل مربوط برآورد شده و حداکثر تا یک ماه آینده عملیاتی شود.

او همچنین گفت: در کنار این، در شورای سازمان بحث تامین اعتبار از قبل آلایندگی کارخانجاتی که به وظایف‌شان در این حوزه عمل نکرده‌اند مطرح و مقرر شد اداره کل مالیات و محیط زیست استان به دنبال این قضیه باشند.

به گفته خرم، جذب هنرمندانه سرمایه‌گذار برای بحث درختکاری و بوم‌گردی تفرجگاه عون ابن علی از دیگر موضوعاتی است که در جلسه امروز شورای سازمان بر آن تاکید شده است.