برگزیده شدن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز
برگزیده شدن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با دهه کرامت و پس از اقامه نماز جماعت از شرکت کنندگان در مسابقه احکام نماز تقدیر به عمل آمد. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف […]

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با دهه کرامت و پس از اقامه نماز جماعت از شرکت کنندگان در مسابقه احکام نماز تقدیر به عمل آمد.
به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده ادامه داد: این سری از مسابقات به همت شورای اقامه نماز کانون استان و در طول سال برگزار می‌شود.
وی با اعلام اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال ۹۵ جزء دستگاه‌های برتر استان در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ نماز شده است، از زحمات کلیه همکاران در راستای ترویج فرهنگ نماز تشکر کرد.
یوسف زاده رسیدن به این مهم را حاصل یکدلی و روحیه مذهبی تمامی همکاران در مراکز استان دانست و خواستار تقویت و ادامه این روند شد.
مدیر کل کانون استان همچنین با اشاره به اجرای دومین سال طرح توسعه نماز و جشنواره « نماز ستون دین » تاکید کرد: در سال جاری نیز همزمان با برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره، نمایشگاهی از آثار تولیدی کودکان و نوجوانان استان در زمینه نماز برپا و از برگزیدگان آن تجلیل خواهد شد.