برگزاری محفل شعر مقاومت در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
برگزاری محفل شعر مقاومت در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز از برگزاری محفل شعر مقاومت در حمایت از طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین مظفر رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز مظلومیت مردم مسلمان فلسطین به قدری جانسوز هست که هیچ زبانی توان بیان آن را ندارد […]



رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز از برگزاری محفل شعر مقاومت در حمایت از طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین مظفر رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز مظلومیت مردم مسلمان فلسطین به قدری جانسوز هست که هیچ زبانی توان بیان آن را ندارد و پایان دادن به چنینی شرایطی می‌طلبد که همه مردم جهان به یاری مردم مظلوم غزه بشتابند.  

وی ادامه داد: زبان شعر یک موهبت ویژه الهی است که در طول تاریخ ستون‌های ظلم را به لرزه در آورده است و امروز وظیفه هر شاعر آزاده‌ای است که به بیان مظلومیت مردم فلسطین پرداخته و واقعیت و ماهیت ناپاک رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی و جنایات‌هایشان را بر ملا کنند. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز تصریح کرد: حرکت غرور آفرین طوفان الاقصی، آرامش پوشالی صهیونیسم را بر باد داده و بر همین اساس انجمن شاعران اهل بیت علیهم السلام اداره تبلیغات اسلامی تبریز در محفل شعرای آئینی در حمایت از طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به ایراد شعر پرداختند. 

حجت‌الاسلام رجب‌زاده گفت: در راستای نشر حداکثری محتواهای فرهنگی متناسب با اقدامات و دستاوردهای محور مقاومت و ادای دینی حداقلی نسبت به مظلومیت مردم ستمدیده فلسطین، شعرخوانی‌های این محفل در قالب محتوای صوتی نیز ضبط و منتشر خواهد شد.

پایان پیام/ ۶۰۰۳۹/س