انتخاب مدیرعامل هلدینگ آذر قلعه تبریز  بعنوان مدیر برتر کشور
انتخاب مدیرعامل هلدینگ آذر قلعه تبریز  بعنوان مدیر برتر کشور

مدیرعامل هلدینگ آذر قلعه تبریز در هشتمین اجلاس سراسری تجلیل از مدیران تاثیر گذار و نمونه در صنعت و اقتصاد کشور به عنوان مدیر برتر کشور انتخاب شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، هشتمین اجلاس سراسری تجلیل از مدیران تاثیر گذار و نمونه در صنعت و اقتصاد کشور و اعطای نشان عالی مدیر سال در […]



مدیرعامل هلدینگ آذر قلعه تبریز در هشتمین اجلاس سراسری تجلیل از مدیران تاثیر گذار و نمونه در صنعت و اقتصاد کشور به عنوان مدیر برتر کشور انتخاب شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، هشتمین اجلاس سراسری تجلیل از مدیران تاثیر گذار و نمونه در صنعت و اقتصاد کشور و اعطای نشان عالی مدیر سال در سالن همایش‌های بین المللی صداسیما برگزار شد.

این اجلاس که با حضور  نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد و همچنین حضور  شرکت‌ها و صنایع بزرگ برگزار شد، بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از  بختیار مهمانی مدیرعامل هلدینگ  آذر قلعه تبریز  با اهدای نشان عالی مدیر سال، تقدیر به عمل آمد.

براساس این گزارش، هلدینگ آذر قلعه توانست به عنوان یک هلدینگ تاثیر گذار در صنعت و اقتصاد کشور در جایگاه نخست کشوری قرار بگیرد و افتخاری دیگر به افتخارات خود بیفزاید..

به گفته بختیار مهمانی همواره این هلدینگ بر اساس باورهای جهادی و انقلابی در جهت نیل به اهداف عالی خود قدم برداشته  و همواره از متخصصان در این راه بهره برده است،کار آفرینی و اشتغالزایی در کنار ایمان به اهداف اقتصاد مقاومتی همواره از اصول اصلی این هلدینگ بوده و با توجه به این موضوعات هلدینگ آذرقلعه و در راس آن بختیار مهمانی توانسته اند در جایگاه نخست انتخاب مدیران برتر سال قرار بگیرند.

 

پایان پیام/