انتخابات با مشارکت حداکثری خواسته مقام معظم رهبری است
انتخابات با مشارکت حداکثری خواسته مقام معظم رهبری است

عضو کمیته تشکیلات روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت مبارز با تمام توان در عرصه تحقق فرمان مقام معظم رهبری برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات و نظارت بر امور در این مسیر حضور دارد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین جلالی امشب در نخستین همایش شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی با محوریت انتخابات […]



عضو کمیته تشکیلات روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت مبارز با تمام توان در عرصه تحقق فرمان مقام معظم رهبری برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات و نظارت بر امور در این مسیر حضور دارد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین جلالی امشب در نخستین همایش شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی با محوریت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در مصلی امام خمینی(ره) تبریز اظهار داشت: تبریز و آذربایجان شرقی به واسطه دوران های مهمی چون همسایگی با روس ها و عثمان ها و عبور از سختی و دشواری های متعدد به یک صبر و ثباتی حاصل از این تاریخ با عظمت رسیده اند.

وی افزود: می توان امروز آذربایجان را نقطه بلوغ و صلابت صده ها دانست چون در طول دهه های اخیر تمام مرزهای ایران مرهون خون شهدای آذربایجان بوده و تبریز و آذربایجان تاریخ ساز هستند و حداقل در دوره پس از به توپ بسته شدن مجلس، حکومت مشروطه را پایه گذاری و ایجاد کرده اند و پس از این دوره است که حکمرانی ایرانی رو به مردم سالاری می گذارد و حرکتی که مردم تبریز و آذربایجان شروع کرده اند منجر به مردم سالاری کنونی شده است.

عضو کمیته تشکیلات روحانیت مبارز تصریح کرد: امروز همان مردم با بلوغ بیشتری در صحنه هستند و همایش امروز نیز در لبیک به خواسته مقام معظم رهبری برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو برگزار می شود و حضور گسترده مردم تبریز در این همایش با فاصله زمانی زیاد تا انتخابات اسفند نشان از قدم گذاشتن مردم و جوانان این خطه در جای پای پیشینیان بصیرت پیشه خود است.

جلالی خاطرنشان کرد: جامعه روحانیت مبارز نیز با تمام توان در عرصه تحقق فرمان مقام معظم رهبری است و در عین حال عضو هیچ حزب و گروهی نیست اما از نیروهای انقلابی حمایت می کند و با درخواست ۴۰ حزب برای راهبری تحقق منویات مورد نظر رهبری برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات و نظارت بر امور در این مسیر حضور دارد.

پایان پیام/ ۶۰۰۳۶