انتخاباتی در تراز مردم برگزار می‌کنیم
انتخاباتی در تراز مردم برگزار می‌کنیم

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه باید دست‌به‌هم دهیم تا انتخاباتی در تراز مردم این خطه برگزار کنیم، گفت: اهمیت این موضوع زمانی آشکار می‌شود که بدانیم تبریز و آذربایجان در رویدادهای تاریخ معاصر کشور عزیزمان، پیشتاز و تمام‌کننده بوده است. به گزارش قلم پرس،از تبریز، مالک رحمتی امروز در دیدار جمعی از فعالان […]



استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه باید دست‌به‌هم دهیم تا انتخاباتی در تراز مردم این خطه برگزار کنیم، گفت: اهمیت این موضوع زمانی آشکار می‌شود که بدانیم تبریز و آذربایجان در رویدادهای تاریخ معاصر کشور عزیزمان، پیشتاز و تمام‌کننده بوده است.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، مالک رحمتی امروز در دیدار جمعی از فعالان جبهه انقلاب اظهار کرد: مسئولیت‌پذیری، حساسیت، آگاهی و هوشیاری خطه آذربایجان در تاریخ این مرزوبوم مثال‌زدنی است. 

 وی با اشاره به اینکه این خطه شخصیت‌های بزرگی چون ستارخان و ثقه الاسلام ها را برای ایران اسلامی تربیت‌کرده است، خطاب به حاضران ادامه داد: شما هم سهم بسزایی در مشارکت افزایی انتخابات پیش رو دارید.
 
نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی تأکید کرد: براین‌اساس، انتخابات اسفندماه را باشکوه و رقابت حداکثری و در سلامت و امنیت کامل برگزار می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: در مدت باقیمانده تا انتخابات پیش رو باید نهضت تبیین را به شکل گسترده راه‌اندازی کنیم تا حرف مردم شنیده شود و پاسخگویی مناسب نیز داشته باشیم.
 
وی با اشاره به نقش جوانان در افزایش مشارکت انتخاباتی بیان کرد: دشمن به شکل تدریجی در ذهن جوانان و نوجوانان ما شبهه‌افکنی کرده و برنامه‌های مقابله‌ای ما نیز باید تدریجی باشد.
 
رحمتی افزود: امانت‌داری در قبال رأی مردم و صیانت از آن، مسئولیت اصلی ما در انتخابات پیش روست که البته منافاتی با آگاهی دادن به مردم و بصیرت‌افزایی آنان برای انتخاب نامزد اصلح ندارد.
 
وی اضافه کرد؛ دولت آقای رئیسی، دولت معارف و ارزش‌های اسلامی است و تا جایی که می‌توانیم باید برای جذب حداکثری تلاش کنیم.

پایان پیام/