افتتاح مرکز سلول درمانی بیمارستان شهید مدنی تبریز با حضور وزیر بهداشت
افتتاح مرکز سلول درمانی بیمارستان شهید مدنی تبریز با حضور وزیر بهداشت

مرکز سلول درمانی بیمارستان شهید مدنی تبریز همزمان با سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، مرکز سلول درمانی بیمارستان شهید مدنی تبریز همزمان با سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش […]



مرکز سلول درمانی بیمارستان شهید مدنی تبریز همزمان با سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، مرکز سلول درمانی بیمارستان شهید مدنی تبریز همزمان با سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

این مرکز با بهره گیری از توان متخصصان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با زیر بنای بالغ بر ۳۰۰ متر توسط دکتر بهرام عین اللهی مورد افتتاح قرار گرفت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح این مرکز ضمن تقدیر از خدمات پژوهشگران این مرکز اظهار کرد: مرکز سلول درمانی بیمارستان شهید مدنی تبریز به عنوان یکی از مراکز پیش رو در  این حوزه است و بدون توسعه مراکز پیشرفته در ارائه خدمات مطلوب به مردم تاثیر بسزایی خواهد داشت.

عین اللهی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اهتمام وزارت بهداشت در بحث دارو گفت: مسئله دارو به عنوان یکی از اصلی ترین محورهای فعالیت وزارت بهداشت مورد تاکید بوده است و تلاش کردیم تا ذخایر دارویی در سطح کشور افزایش قابل توجهی داشته باشد.

شناسایی، جذب و شتابدهی روان و کارآمد ایده ها برای تجاری شدن و ورود به بازار، ترجمان و انتقال سریع‌تر و روان­تر دانش تولیدی در مراکز علمی- تحقیقاتی به کاربران و مشتریان به ویژه صنایع و مراکز تولیدی، کاربردی کردن یافته های تحقیقاتی صورت پذیرفته و در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی برای درمان بیماران نیازمند، مشارکت فعال در شکل گیری مراکز تحقیقاتی خصوصی، شرکت های زایشی و دانش بنیان توسط محققین در زمینه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و… از جمله رسالت های این مرکز است.

پایان پیام/