اعزام ۲۸۰ نفر زائر اولی مناطق محروم به کربلای معلی
اعزام ۲۸۰ نفر زائر اولی مناطق محروم به کربلای معلی
مسئول قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا گفت: در آستانه اربعین حسینی ۲۸۰ نفر از اهالی مناطق آسیب‌پذیر و محروم استان در قالب کاروان «سفیر احسان» و در سفری ۸ روزه راهی کربلای معلا شدند.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی قرارگاه پیشرفت: سیدمهدی حسینی مسئول قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا در مراسم اعزام تعدادی از روستائیان دهستان جوشین ورزقان به کربلای معلی، اظهار داشت: در آستانه اربعین حسینی ۲۸۰ نفر از اهالی مناطق آسیب‌پذیر و محروم استان در قالب کاروان «سفیر احسان» و در سفری ۸ روزه راهی کربلای معلا شدند.

حسینی افزود: این کاروان در قالب هفت‌دستگاه اتوبوس و با اعتبار ریالی بالغ بر ۳۴۰ میلیون تومان به عنوان کمک هزینه برای زائران با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان آذربایجان شرقی و نواحی مقاومت بسیج سپاه اهر، هوراند و ورزقان به مدت ۸ روز برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) سال ۱۴۰۲ به کربلای معلی اعزام شدند.

حجت الاسلام حسین نوری مسئول کارگروه فرهنگی قرارگاه پیشرفت و مسئول کاروان پویش سفیر احسان با اشاره به اینکه زائران اعزامی به زیارت کربلای معلی و نجف اشرف مشرف می شوند، تصریح‌کرد: شرایط اخذ مجوز، تشریفات ورود خروج، محل اسکان، پذیرایی از زائران و پشتیبانی فرهنگی از این کاروان نیز فراهم شده است.

انتهای پیام/