اعزام اکیپ‌های امداد هلال احمر به روستاهای سیل زده شهرستان اهر
اعزام اکیپ‌های امداد هلال احمر به روستاهای سیل زده شهرستان اهر

رئیس جمعیت هلال احمر اهر از بارش شدید باران و تگرگ و جاری شدن سیلاب در اکثر مناطق شهری و روستایی خبر داد. عباس جهانگیری امروز در گفت و گو با خبرنگاراندر اهر اظهار کرد: اکیپ‌های هلال احمر شهرستان از اولین ساعات وقوع این حادثه با آماده باش و تجهیزات لازم به مناطق مختلف اعزام […]



رئیس جمعیت هلال احمر اهر از بارش شدید باران و تگرگ و جاری شدن سیلاب در اکثر مناطق شهری و روستایی خبر داد.

عباس جهانگیری امروز در گفت و گو با خبرنگاراندر اهر اظهار کرد: اکیپ‌های هلال احمر شهرستان از اولین ساعات وقوع این حادثه با آماده باش و تجهیزات لازم به مناطق مختلف اعزام شده‌اند.

وی گفت: هم اکنون این جمعیت چهار اکیپ به مناطق مختلف روستایی اعزام کرده و علاوه از این از مرکز استان نیز اکیپ‌های  امداد و نجات درخواست کرده و این عزیزان نیز اعزام شده اند و بزودی به نیروهای امدادی شهرستان اضافه می‌شوند.

این مقام امدادی افزود: هم اکنون در برخی روستاها از جمله آذغان، قلندر، کاسانا و ساری لار که سیلاب به اماکن مسکونی و دامی شان نفوذ کرده اکیپ ها اعزام و در حال امدادرسانی هستند و در مسیر جاده کلیبر به اهر نیز با تلاش امدادگران یک خودرو با سرنشینان از سیلاب نجات داده شده است.

وی اضافه کرد: به محض اطلاع از وضعیت سایر مناطق خبر تکمیلی اعلام می‌شود.

شهرستان اهر با وسعت ۳۰۷۴ کیلومتر مربع (۶.۷ درصد مساحت استان) در ۱۱۰ کیلومتری تبریز واقع شده است. این شهرستان از سمت شمال با شهرستان‌های هوراند و کلیبر، از سمت شرق با استان اردبیل، از سمت غرب با شهرستان ورزقان و از سمت جنوب با شهرستان هریس هم‌مرز است.

پایان پیام/۶۰۰۰۳