اختصاص ۱۹۳ میلیارد تومان از اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور به مراغه
اختصاص ۱۹۳ میلیارد تومان از اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور به مراغه

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، اعتبارات استانی مراغه در سال جاری را ۱۱۱ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: حدود ۸۰ درصد از این اعتبار تخصیص می‌یابد. به گزارش قلم پرس،از مراغه، حیدر فتح‌زاده  امروز در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در فرمانداری مراغه برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار […]



سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، اعتبارات استانی مراغه در سال جاری را ۱۱۱ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: حدود ۸۰ درصد از این اعتبار تخصیص می‌یابد.

به گزارش قلم پرس،از مراغه، حیدر فتح‌زاده  امروز در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در فرمانداری مراغه برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اعتبارات استانی مراغه در سال گذشته ۶۲ میلیارد تومان بود که ۸۰ درصد آن تخصیص یافت و امسال افزایش ۷۸ درصدی اعتبارات این شهرستان را شاهد هستیم.

به گفته وی بیشترین میزان اعتبارات استانی در سال جاری برای طرح‌های حوزه مسکن، مسکن محرومان، تکمیل ورزشگاه ۵ هزار نفری و آزادراه مراغه – هشترود هزینه می‌شود.

«فتح‌زاده» این را هم بیان کرد که امسال ۱۹۳ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات دور دوم سفر رییس‌جمهور به آذربایجان‌شرقی برای مراغه اختصاص یافته است و تلاش می‌شود تا پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی این شهرستان در سال جاری تکمیل شود.

وی اضافه کرد: آبرسانی به ۱۸ روستا، موافقت با احداث ساختمان‌های جدید آموزشی و اداری در دانشگاه دولتی و تامین اعتبار برای تکمیل ورزشگاه پنج هزار نفری از جمله مصوبه‌های شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان‌شرقی برای مراغه است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ابراز داشت: احداث پنج ساختمان جدید در دانشگاه مراغه مورد موافقت قرار گرفت.

پایان پیام/