اجرای ۳۶۵ متر عملیات پله گذاری در سطح حوزه منطقه ۱۰
اجرای ۳۶۵ متر عملیات پله گذاری در سطح حوزه منطقه ۱۰

اجرای ۳۶۵ متر عملیات پله گذاری در سطح حوزه منطقه ۱۰ شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پله گذاری ۳۶۵ متری در محلات کم برخوردار این منطقه طی ۱ ماه اخیر خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان اینکه اجرای پله گذاری در مناطق کم برخوردار می‌تواند نقش مهمی در ایجاد امنیت و آسایش […]




اجرای ۳۶۵ متر عملیات پله گذاری در سطح حوزه منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پله گذاری ۳۶۵ متری در محلات کم برخوردار این منطقه طی ۱ ماه اخیر خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با بیان اینکه اجرای پله گذاری در مناطق کم برخوردار می‌تواند نقش مهمی در ایجاد امنیت و آسایش و تردد روان برای شهروندان ایفا کند افزود: در راستای اقدامات ویژه و عدالت‌محور جهت برقراری توازن شهری در اجرای پروژه‌های عمرانی با هدف ارائه خدمات گسترده به مناطق کم برخوردار و ایمن سازی معابر، از سوی حوزه عمران منطقه  طی یک ماه اخیر عملیات پله گذاری محله شهید آسیابی واقع در ضلع جنوبی اتوبان پاسداران به طول ۳۰۵ متر با جداول بتنی به منظور ایجاد مسیر برای دسترسی آسان ساکنان به خیابان اصلی عملیاتی شد.

وی تصریح کرد: طی مدت مذکور همچنین اجرای پروژه پله گذاری در آخر خیابان مفتح به طول ۶۰ متر انجام یافته و این اقدامات نسبت به نیاز شهروندان همچنان تداوم خواهد داشت.

شهردار منطقه ۱۰ خاطرنشان کرد:  بسیاری از معضلات این کوچه ها به واسطه طرح فوق رفع گشته و تردد شهروندان به راحتی انجام می‌پذیرد که این امر باعث رضایت شهروندان واقع در این محلات شده است.