آیت‌الله صدیقی تاکید کرد: لزوم برخورد ستاد امر به معروف آذربایجان‌شرقی با مدیران خاطی قانون
آیت‌الله صدیقی تاکید کرد: لزوم برخورد ستاد امر به معروف آذربایجان‌شرقی با مدیران خاطی قانون

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برخورد ستاد با خاطیان از قانون تاکید کرد و گفت: اصلی‌ترین حوزه امر به معروف و نهی از منکر همین حوزه مدیران است که باید به آن توجه بیشتری شده و با جدیت دنبال شود‌. به گزارش قلم پرس،از تبریز، آیت الله کاظم صدیقی ظهر […]



رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برخورد ستاد با خاطیان از قانون تاکید کرد و گفت: اصلی‌ترین حوزه امر به معروف و نهی از منکر همین حوزه مدیران است که باید به آن توجه بیشتری شده و با جدیت دنبال شود‌.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، آیت الله کاظم صدیقی ظهر امروز در ستاد استان آذربایجان شرقی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط ستاد استان، وجود  نماینده معزز ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آیت الله آل هاشم را برکتی الهی خواند و از هدایت‌های مدبرانه ایشان و حمایت‌های بسیجی وار و مخلصانه استاندار جهادی و انقلابی استان، در برنامه‌های ستاد استان تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه سخنان خود بر لزوم همکاری هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی با ستاد امر به معروف استان ذیل قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تحت عنوان شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات زیر نظر ستاد استان و نیز برخورد ستاد با خاطیان از قانون تاکید کرد و گفت: اصلی‌ترین حوزه امر به معروف و نهی از منکر همین حوزه مدیران است که باید به آن توجه بیشتری شده و با جدیت دنبال شود‌.

آیت الله صدیقی در ادامه بر تربیت  هر چه بیشتر مربیان و اعزام گسترده آنها به مساجد و ادارات و برای تبیین سیاست‌های ستاد و آموزش صحیح امر به معروف و نهی از منکر به عموم مردم  تاکید کرد.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ادامه ضمن اشاره به توافق سه جانبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر، قوه قضائیه و بسیج مستضعفین افزود: علاوه بر اقدامات ایجابی باید ضمن شناسایی افراد متعهد و معتمد، تقویت جدی ضابطان قضایی امر به معروف و نهی از منکر از طریق تسهیل و تعجیل در انجام  اقدامات قانونی توسط طرفین توافق صورت پذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نستوهی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی نیز در این نشست ضمن تشکر از اهتمام رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر اجرای احکام و حدود الهی در جامعه و حمایت های پدرانه ایشان از سربازان خود در صف مقدم مبارزه با دشمنان، به ارائه گزارشی از اقدامات ستاد استان از ابتدای سال ۱۴۰۲ پرداخت.

در پایان این جلسه نماز ظهر و عصر به امامت آیت الله صدیقی در محل ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی برگزار شد.