آمادگی شهرداری منطقه ۷ تبریز برای استقبال از روز طبیعت
آمادگی شهرداری منطقه ۷ تبریز برای استقبال از روز طبیعت

با فرا رسیدن روز طبیعت همه بوستان‌ها و فضاهای عمومی شهرداری منطقه ۷ تبریز برای پذیرایی از مسافران و گردشگران در روز ۱۳ فروردین آماده است. به گزارش قلم پرس، محمدعلی سلیمی شهردار منطقه ۷ با اعلام این خبر گفت: توزیع کیسه زباله، گشت های ویژه و آماده سازی سرویس بهداشتی، آبخوری، آلاچیق ها، محل […]



با فرا رسیدن روز طبیعت همه بوستان‌ها و فضاهای عمومی شهرداری منطقه ۷ تبریز برای پذیرایی از مسافران و گردشگران در روز ۱۳ فروردین آماده است.

به گزارش قلم پرس، محمدعلی سلیمی شهردار منطقه ۷ با اعلام این خبر گفت: توزیع کیسه زباله، گشت های ویژه و آماده سازی سرویس بهداشتی، آبخوری، آلاچیق ها، محل ظرف‌شویی و نمازخانه از جمله امکاناتی است که در بوستان‌های منطقه برای استفاده مسافران و شهروندان در روز طبیعت مهیا و در نظر گرفته شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه شهرداری منطقه ۷ در همه بوستان ها اقدام به کاشت گل و گیاهان زینتی کرده است امیدواریم همشهریان عزیز مراقبت بیشتری را انجام داده تا آسیبی به این گل‌ها، بوته‌ها و شاخه‌های درختان وارد نشود.
شهردار منطقه ۷ اظهار کرد: امیدواریم در عمل به شعار «شهر ما، خانه ما» بتوان در روز طبیعت بیشتر از گذشته به صیانت از طبیعت و جلوگیری از آلودگی احتمالی آن اهتمام جدی داشت.
سلیمی ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت همشهریان، از شهروندان درخواست کرد همانند گذشته شهرداری منطقه ۷ را در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های حوزه مدیریت شهری یاری کنند.