آغاز فعالیت اتوبوس های مسیر BRT از امروز
آغاز فعالیت اتوبوس های مسیر BRT از امروز

به گزارش قلم پرس، ایمان غنی زاده مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست مکرر شهروندان محترم و حسب مجوزهای صادره از استاندار محترم و دستور شهردار کلانشهر تبریز خدمات اتوبو سهای شرکت واحد در مسیر BRT از روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه مجددا از سر گرفته شد. غنی زاده افزود: […]

به گزارش قلم پرس، ایمان غنی زاده مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست مکرر شهروندان محترم و حسب مجوزهای صادره از استاندار محترم و دستور شهردار کلانشهر تبریز خدمات اتوبو سهای شرکت واحد در مسیر BRT از روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه مجددا از سر گرفته شد.

غنی زاده افزود: خدمات مسیر تندرو با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا و لزوم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و ضدعفونی مستمر ناوگان و تاسیسات و استفاده از کارت بلیت شخصی توسط مسافرین انجام می گردد.
وی تصریح کرد: ناظرین و بازرسین و واحدهای گشت انتظامی شرکت واحد بر لزوم رعایت پروتکل های ابلاغی نظارت جدی خواهند داشت و از ورود مسافرین بدون ماسک به اتوبوسها جلوگیری خواهد شد. ضمن اینکه ماسک به قیمت دولتی در تمامی کیوسک های شارژ مسیر تندرو و پایانه ها در دسترس شهروندان محترم می باشد.
مدیرعامل شرکت‌واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در ادامه گفت: با توجه به خدمات دهی با تمام ظرفیت ناوگان در مسیر تندرو و زمان انتظار تقریبی ۲ دقیقه ای در ایستگاههای این مسیر، از شهروندان محترم تقاضا داریم با رعایت دستورالعمل های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا و استفاده از ماسک، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در داخل اتوبوس و ممنوعیت سوار نمودن مسافر سرپایی و بیشتر از ظرفیت صندلیها، در صورت شلوغی، سوار اتوبوس نشده و منتظر اتوبوس بعدی با مسافر کمتر شوند.

غنی زاده در خاتمه از شهروندان خواست با نیروهای این شرکت در جهت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا همکاری لازم را داشته باشند.