آغاز طرح “گشت تلفیقی سرویس مدارس” / رانندگان فعال تسهیلات تشویقی دریافت می کنند
آغاز طرح “گشت تلفیقی سرویس مدارس” / رانندگان فعال تسهیلات تشویقی دریافت می کنند
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز با اشاره به وظایف شهرداری بر اساس آیین نامه و دستور العمل سرویس مدارس گفت: مانند سال‌های گذشته سامانه پایش ناوگان دانش آموزی «سپند» برای ساماندهی سرویس مدارس کشور شروع به فعالیت کرده است.

به گزارش قلم پرس، عبدالرحیم قاصدی افزود: در شهر تبریز هم تا امروز ۲۹ شرکت حمل‌ونقل برای اخذ مجوز سرویس مدارس در این سامانه ثبت نام کرده و پس از بررسی‌های انجام شده و طی کردن روال قانونی برای سرویس‌ مدارس تبریز تاییدیه گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: مدارک و شرایط ۷ شرکت حمل و نقلی برای سرویس مدارس کلانشهر تبریز نیز در حال بررسی و احراز شرایط قرار دارد.

قاصدی با بیان اینکه نظارت بر سرویس مدارس سطح شهر با هماهنگی آموزش‌وپرورش، پلیس راهور تبریز و سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز انجام می‌شود، یادآور شد: برنامه ریزی جهت راه اندازی گشت تلفیقی نظارت بر سرویس مدارس با مشارکت ارگان های مرتبط انجام شده و در اسرع وقت شروع بکار خواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه با حمایت های بی دریغانه شهردار تبریز در راستای ایمن سازی ناوگان تاکسیرانی در سال گذشته، هزار تاکسی نوسازی شده است که می توانند در انتقال دانش آموزان و امر سرویس رسانی به مدارس مشارکت فعالانه داشته باشند، ادامه داد: علاوه بر تاکسی ها و خودروهای شخصی که دارای برچسب سرویس مدارس هستند، مالکین ۴۰۰ دستگاه ون نیز در فراخوان سرویس مدارس شرکت کرده و آماده خدمت رسانی به دانش آموزان قرار دارند.

قاصدی تصریح کرد: در راستای تشویق رانندگان شخصی جهت مشارکت در سرویس مدارس، مقرر شده است رانندگانی که مجوز فعالیت دارند به مانند خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی از مزایایی دریافت لاستیک و روغن موتور با نرخ دولتی و دیگر مزایا و تسهیلات استفاده کنند.

 

انتهای پیام/