نخستین مرکز آموزش در محیط کار واقعی در حوزه املاک در تبریز افتتاح شد
نخستین مرکز آموزش در محیط کار واقعی در حوزه املاک در تبریز افتتاح شد

[ad_1] باحضور مدیر کل دفتر بهسازی و هدایت شغلی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، اولین مرکز آموزش در محیط کار واقعی در حوزه املاک افتتاح شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه […]

[ad_1]


باحضور مدیر کل دفتر بهسازی و هدایت شغلی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، اولین مرکز آموزش در محیط کار واقعی در حوزه املاک افتتاح شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، علی مشایخی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان‌شرقی امروز در آیین اهدای مجوز و افتتاح اولین مرکز آموزش کار در حوزه املاک به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرموده‌اند: کشور در موازات علم به پنچه های کارآمد و قوی نیازمند است اشاره کرد و اظهار کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای یک هنر است و همچنین به واسطه‌ آموزش های  فنی و حرفه‌ای  علم نافع به عمل صالح تبدیل می‌شود.

وی افتتاح مرکز آموزش کار در حوزه املاک را موجب ایجاد فرصت شغلی مناسب برای جوانان عنوان کرد و گفت: به کارآموزان در این مرکز بعد از قبولی در سنجش، گواهی نامه معتبر از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعطا خواهد شد.

 کارآفرین در حوزه املاک و مستغلات نیز در در آئین اهدای مجوز و افتتاح اولین مرکز آموزش کار در حوزه املاک، به عمده مشکلات در حوزه املاک اشاره کرد و گفت: اکثر مشکلاتی که در حوزه املاک وجود دارد به عدم آشنایی صاحبان املاک ها با متون و سندهای حقوقی است که در این راستا باید املاک ها در سه زمینه مهندسی،حقوقی و روانشناسی آشنایی و آگاهی نسبی داشته باشند.

پایان پیام/


[ad_2]