شرکت‌های خدمات‌دهنده، حق هیچ‌گونه حفاری در شهر را ندارند
شرکت‌های خدمات‌دهنده، حق هیچ‌گونه حفاری در شهر را ندارند

شهردار تبریز با تاکید بر اینکه شرکت‌های خدماتدهنده حق هیچ‌گونه حفاری در شهر را ندارند، گفت: آسفالت یک سرمایه ملی است و نباید به راحتی از بین برود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرداری منطقه ۲ در قالب نهمین قرار خدمت، اظهار کرد: در یک مقطع زمانی، […]



شهردار تبریز با تاکید بر اینکه شرکت‌های خدماتدهنده حق هیچ‌گونه حفاری در شهر را ندارند، گفت: آسفالت یک سرمایه ملی است و نباید به راحتی از بین برود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرداری منطقه ۲ در قالب نهمین قرار خدمت، اظهار کرد: در یک مقطع زمانی، حفاری‌های بدون مجوز به دادگاه معرفی می‌شد و در این زمینه استانداری نیز با شهرداری همکاری می‌کرد.

وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم که صورتجلسه‌ای تنظیم و توسط فرمانداری به ادارات ابلاغ شود تا دستگاه‌ها را موظف به اطلاع‌رسانی برنامه‌های حفاری خود کند.

شهردار تبریز عنوان کرد: غیر از حوادث غیرمترقبه، شرکت‌های خدمات‌دهنده حق هیچ‌گونه حفاری در شهر را ندارند. آسفالت، سرمایه ملی است و هر تن آن را ۱۲ میلیون تومان می‌خریم و نباید به همین راحتی از بین ببریم.

انتهای پیام/س