شایلین ورزش آذر بستان‌آباد باشگاهی نوین در فوتبال ایران
شایلین ورزش آذر بستان‌آباد باشگاهی نوین در فوتبال ایران

مالک باشگاه شایلین ورزش آذر بستان‌آباد گفت: به دنبال ایجاد تحویلی بزرگ در فوتبال این منطقه و استان آذربایجان‌شرقی هستیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، امیر محمد پاسدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: شرکت شایلین ورزش آذر (سهامی خاص)در زمره شرکت‌های ورزشی ایران تلقی می‌شود و هیچ تفاوت ساختاری با باشگاه‌های […]



مالک باشگاه شایلین ورزش آذر بستان‌آباد گفت: به دنبال ایجاد تحویلی بزرگ در فوتبال این منطقه و استان آذربایجان‌شرقی هستیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، امیر محمد پاسدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: شرکت شایلین ورزش آذر (سهامی خاص)در زمره شرکت‌های ورزشی ایران تلقی می‌شود و هیچ تفاوت ساختاری با باشگاه‌های بزرگ کشور نداشته و در سامانه جامع تجارت کل کشور و در آمار و ارقام شرکت‌ها در وزارت اقتصاد جای گرفته است.

وی گفت: نگاهی اجمالی به کارهای انجام شده نشان می‌دهد که  مجموعه شایلین ورزش آذر و با اجرای چارت سازمانی و فلسفه خود که مبتنی بر مطالعه و حرکت است در تلاش برای اخذ مجوزها و پیگیری کارهای اداری هستند تا بازیکنان و کادر فنی از بابت این نوع از کارها نگرانی نداشته و فقط کارهای فنی را پیگیری کنند.

در حال حاضر این باشگاه دارای اساسنامه، اظهارنامه، ‌حساب رسمی بانکی، دفاتر پلمپ تجاری، دریافت مدرک مربیگری، فروشگاه اختصاصی، آکادمی فوتبال، کیت اختصاصی، لوگو اختصاصی، رسانه برخط، خدمات تهیه بیمه ورزشی، رسانه اختصاصی آکادمی، روابط عمومی، تجهیزات استاندارد تمرینی کشوری، همکاری با ماشین‌سازی و تراکتور، تمرینات‌ و‌مسابقات دائمی و منظم و مستمر، ست اداری اختصاصی، اسپانسر رسمی، شعار انگیزشی، آپار اپلیکیشن رسمی هواداران “آری آ”، حضور بازیکنان از همه نقاط شهرستان در تمرینات

مهر رسمی شایلین ورزش آذر، تاکسی اختصاصی باشگاه، کتابخانه اختصاصی باشگاه، دفتر ویژه آری آ، فعالیت در هر دو بخش فوتبال و فوتسال و عقد قرارداد با کادر فنی و بازیکنان، معرفی بازیکنان برتر هر ماه در بخش های مدیریت، رسانه و فنی و از همه مهم‌تر نماینده شهرستان در مسابقات استانی با حمایت کامل روسای شهرستانی را

دارا هستیم و‌بابت این اقدامات از مربیان و بازیکنان باشگاه و خانواده‌هایی که “آری آ” را جهت فعالیت فوتبالی فرزندانشان انتخاب می‌کنند ممنون و متشکریم.

کامل‌ترین و مفهومی‌ترین لوگوی ورزشی فوتبال

وی در مورد لوگو این باشگاه اظهار داشت:» لوگوی‌ زیبای “آری آ” برای مجموعه شایلین ورزش آذر را با نگاه به طبیعت، آینده نگری، سلسله مراتب، هوادار، توجه به فلسفه باشگاه طراحی کرده‌ایم.

یوزپلنگ در این طراحی چون سرعتی‌ترین حیوان در جهان با توجه به آمار و ارقام است در نظر گرفته شده است تا ضمن نشان دادن سرعت باشگاه در پیشبرد اهداف و برنامه هایش نگاه ویژه‌ای هم به در خطر بودن این جانور و توجه اذهان عمومی به این که ای حیوان در حال انقراض است را جلب کرده باشیم

هر ۳ یوز در این آرم همگی در حال دویدن و در نتیجه کلی حرکت مداوم و پشت سر هم هستند که یوز رهبر در پیش یوز مادر در وسط و یوز کوچک که به معنای فرزند و آکادمی است در این آرم در تلاش هستند.

دیروز امروز فردا و سلسله مراتب در این آرم کاملا مشهود است و پلکانی بودن پیشرفت و برنامه‌ها به ترتیب و با حفظ شاکله کلی رعایت گردیده است.

وی افزود: این آرم ۳ یوز دارد که فرزند، مادر و پدر را تشکیل می‌دهند و به معنای خانواده هستند و این اتحاد در کل مجموعه نیز ناشی از همین اتحاد در آرم باشگاه است. “آری آ” هم که به معنای بله به الف و بله به اول بودن است فلسفه باشگاه است و در واقع تمام رشد و توسعه باشگاه در لوگوی مجموعه حک شده است.

نگاه ویژه به هواداران در لوگو کاری است که برای آن تدبیر شده است و عدد ۱۲ در کنار این که ۱۱ بازیکن و یک مربی را نشان می‌دهند و تیم بودن را تداعی می‌کنند به معنای عدد هواداری است که روی هر یوز ۱۲ عدد نقطه این فلسفه را نشان می‌دهد و نکته قابل توجه این که هوادار در هر ۳ یوز نقش دارد و با این کار نشان دادیم که ما در گزارشات ماهانه باشگاه که هر ماه منتشر میکنیم شفافیت و پاسخگو بودن به هواداران در یوزها را عملیاتی می‌کنیم.

پاسدار گفت:  اما نام شرکت که در یوز وسطی نیز نقش آن برجسته است از احساس برگرفته شده و نام دختر که یک مادر است شایلین نام دارد؛ شایلین اسمی ترکی متناسب با فرهنگ جامعه‌ای است که “آری آ” در آن اقامت دارد و شایلین ورزش آذر به معنای ورزش آذربایجان تنهاست می‌باشد.

مالک این باشگاه تصریح کرد: اما اعداد ۲۰۲۰ در لوگوی باشگاه همزمان که سال تاسیس باشگاه به سال میلادی را نشان می‌دهند یکی کوچک و دیگری بزرگ درج گردیده و مثل لوگو و مثل چارت سازمانی مجدد توجه به آکادمی در این اعداد نیز خود را نشان می‌دهد و هدف از بیست عالی بودن و اول بودن آ در آری است که عالی بودن باید هم در آکادمی و فرزند باشد هم در تیم‌های دیگر و تیم های مدیریتی باشگاه

نگاهی به آرم و لوگوی باشگاه و اسمی که فلسفه باشگاه است و برای رسانه‌های باشگاه در نظر گرفته شده نشان می‌دهد واقعا وقت و زمانی صرف شده، تحقیق و تحلیل کرده اند تا کامل و جامع‌ترین لوگوی باشگاه در فوتبال کشور را ضمن احترام به تمام باشگاه‌ها شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/۶۰۰۱۷