حماس: تمام ملت فلسطین، سلاح به‌دست بگیرند
حماس: تمام ملت فلسطین، سلاح به‌دست بگیرند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه شنبه گفت این جنبش در وضع قوانین جدید درگیری برای حفاظت از مردم فلسطین و مقدسات آنها دریغ نخواهد کرد. به نوشته پایگاه خبری روسیا الیوم، «فوزی برهوم» سخنگوی حماس عصر شنبه در اظهاراتی گفت: کتائب القسام و نیروهای مقاومت، با قدرت […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه شنبه گفت این جنبش در وضع قوانین جدید درگیری برای حفاظت از مردم فلسطین و مقدسات آنها دریغ نخواهد کرد.

به نوشته پایگاه خبری روسیا الیوم، «فوزی برهوم» سخنگوی حماس عصر شنبه در اظهاراتی گفت: کتائب القسام و نیروهای مقاومت، با قدرت و نوآوری‌های خود و مدیریت خوب نبرد، رژیم صهیونیستی را غافلگیر کردند.

وی افزود: مقاومت و گردان‌های القسام در تقابل با دشمن بزدل سرآمد بودند و محاسبات دشمن را برهم زدند و او را دچار وضعیتی از سردرگمی و ورشکستگی کردند به طوری که افکار عمومی در داخل اسرائیل، منطقه و جهان علیه آن شده است.

سخنگوی حماس گفت: تل آویو پایتخت تصمیم‌سازی‌های اسرائیل، هم اکنون میدان جنگ میان القسام و دشمن و هدف اصلی موشک‌های القسام شده است.

برهوم گفت: جبهه‌های باز با دشمن و ضربات قوی و دقیق مقاومت، رژیم صهیونیستی را به دردسرانداخته و برای آن یک بحران بزرگ امنیتی، اجتماعی، نظامی و سیاسی شکل داده است.

وی افزود: ملت فلسطین در همه صحنه‌ها برای مقابله با دشمن متحد شده و با قدرت پشت مقاومتی هستند که سپر و محافظ آن است.

سخنگوی حماس گفت: ما هرگز در ضربه به دشمن صهیونیستی و تحمیل قواعد درگیری جدیدی که حافظ ملت ما و مقدسات ما در برابر هر گونه حمله‌ای باشد، دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما قدرت ، ابزارها و نوآوری‌های بیشتری داریم که دشمن را شوکه می‌کند و محاسبات او را به هم می‌ریزد.

برهوم تاکید کرد: زمان آن فرا رسیده که همه مردم فلسطین در مقابل اسرائیل اسلحه بردارند.

سخنگوی حماس افزود: ما نبرد را با تمام قدرت و استحکام ادامه خواهیم داد و از تحقق آرزوها و امیدهای مردم خود عقب نشینی نخواهیم کرد.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در حالی که رژیم صهیونیستی در مقابل دیدگان جهانیان به کشتار مردم فلسطین ادامه می‌دهد، آمریکا و کشورهای اروپایی به جانبداری از این رژیم پرداخته‌اند.

به گفته سازمان دفاع مدنی در غزه، شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات و بمباران‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نواز غزه تا امروز (شنبه – ۱۵ مه)، بیش از ۱۴۰ نفر از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن بوده است.

انتهای پیام/