توزیع ۳۱۷ تن آسفالت طی یک هفته توسط شهرداری منطقه ۴
توزیع ۳۱۷ تن آسفالت طی یک هفته توسط شهرداری منطقه ۴

[ad_1] شهردار منطقه ۴ تبریز از توزیع ۳۱۷ تن آسفالت طی هفته جاری در قالب طرح نگهداشت شهری خبر داد. به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۴ تبریز، مسعود علیلو با بیان این خبر افزود: در ادامه برنامه‌های طرح ضربتی نگهداشت شهری، طی یک هفته و بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته و اولویت‌بندی اجرایی، ساماندهی معابر و […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۴ تبریز از توزیع ۳۱۷ تن آسفالت طی هفته جاری در قالب طرح نگهداشت شهری خبر داد.

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه ۴ تبریز، مسعود علیلو با بیان این خبر افزود: در ادامه برنامه‌های طرح ضربتی نگهداشت شهری، طی یک هفته و بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته و اولویت‌بندی اجرایی، ساماندهی معابر و مسیرها با استفاده از ۳۱۷ تن آسفالت اجرا شده است.
وی گفت: شهرک نظام پزشکی، کوچه شهید سقطی در خیابان شهریار، خیابان گنجی غربی، خیابان شهید ظهیری و دربند باغ، کوی فیروز نو، کوچه پیر در خیابان شمس تبریزی، کوچه شهید جلیلی در خیابان حجتی از جمله مسیرها و معابری است که لکه‌گیری اساسی و آسفالت‌ریزی شده است.
شهردار منطقه ۴ تبریز با بیان اینکه پاسخ به مطالبات عمومی و رفع نیازهای اولیه همواره در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: معاونت فنی‌وعمرانی منطقه چهار و خدمات شهری با نظارت‌های مستمر، ارتقای سطح کیفی آسفالت را نیز مورد توجه قرار داده است.

[ad_2]