تجمع دانشگاهیان دانشگاه صنعتی سهند در حمایت از جبهه مقاومت
تجمع دانشگاهیان دانشگاه صنعتی سهند در حمایت از جبهه مقاومت

[ad_1] همزمان با عملیات بزرگ طوفان الاقصی در سرزمین اشغالی، دانشگاهیان دانشگاه صنعتی سهند در حمایت از مقاومت فلسطین با برگزاری تجمعی، حمایت خود را از این حرکت جهادی اعلام کردند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، دانشگاهیان انقلابی دانشگاه صنعتی سهند ، ضمن اعلام حمایت از عملیات گسترده نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، نسبت […]

[ad_1]


همزمان با عملیات بزرگ طوفان الاقصی در سرزمین اشغالی، دانشگاهیان دانشگاه صنعتی سهند در حمایت از مقاومت فلسطین با برگزاری تجمعی، حمایت خود را از این حرکت جهادی اعلام کردند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، دانشگاهیان انقلابی دانشگاه صنعتی سهند ، ضمن اعلام حمایت از عملیات گسترده نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، نسبت به این موفقیت تاریخی مقاومت ابراز خوشحالی داشتند. 

دانشگاهیان دانشگاه صنعتی سهند در این تجمع ضمن سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل، بیانیه حمایت از مردم مظلوم فلسطین را قرائت کردند. 

عملیات بزرگ طوفان الاقصی تا کنون متجر به هلاکت ده ها نفر و زحمی شدن صدها نفر از صهیونیست ها شده است. همچنین رزمندگان مقاومت در این عملیات موفق شدند ده ها نفر از نیروهای نظامی  ارتش رژیم صهیونیستی را به اسارت درآورند.

پایان پیام/


[ad_2]