تبریز، انتخاب اول شهرداری‌های ایران
تبریز، انتخاب اول شهرداری‌های ایران

[ad_1] هفتمین انتخابات شهرداران عضو شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور برگزار شد و طی آن شهردار تبریز به عنوان انتخاب اول شهرداران، بالاترین رأی حاضران را کسب کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار در این انتخابات توانست به عنوان اولین عضو اصلی شورای سازمان خود را مطرح و با ۲۲ رأی، […]

[ad_1]


هفتمین انتخابات شهرداران عضو شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور برگزار شد و طی آن شهردار تبریز به عنوان انتخاب اول شهرداران، بالاترین رأی حاضران را کسب کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار در این انتخابات توانست به عنوان اولین عضو اصلی شورای سازمان خود را مطرح و با ۲۲ رأی، رأی اعتماد دیگر شهرداران کشور را کسب کند.

با توجه به جایگاه تاریخی و اجتماعی تبریز به نسبت دیگر کلانشهرهای کشور، حضور یعقوب هوشیار در این انتخابات با استقبال دیگر شهرداران مواجه شده است.
انتخاب شهردار تبریز به عنوان عضو اصلی شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور می‌تواند سرمنشأ جذب اعتبارات ملی برای پروژه‌های تبریز و حتی دیگر شهرهای استان باشد.

شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از جمله ارکان این سازمان است که متشکل از معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور به عنوان رئیس شورا، نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور و سه نفر از شهرداران کشور به انتخاب شهرداران است.

یعقوب هوشیار با رای اعتماد شهرداران کشور به عنوان اولین عضو اصلی شورای این سازمان معرفی شد و مهدی جمالی‌نژاد، معاون وزیر و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور این انتخاب را به شهردار و شورای شهر تبریز تبریک گفت.

انتهای پیام/


[ad_2]