اعضای باند سارقان خانه باغ‌ها در تبریز دستگیر شدند
اعضای باند سارقان خانه باغ‌ها در تبریز دستگیر شدند

به گزارش قلم پرس، سرهنگ ابراهیم محمودی در تشریح این خبر گفت: در پی وصول شکایت متعدد شهروندان مبنی‌بر سرقت از خانه باغ‌های اطراف شهر تبریز موضوع با حساسیت در دستور کار پیگیری کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان با بررسی صحنه‌های جرم، تحقیقات میدانی و اقدامات انجام […]

به گزارش قلم پرس، سرهنگ ابراهیم محمودی در تشریح این خبر گفت: در پی وصول شکایت متعدد شهروندان مبنی‌بر سرقت از خانه باغ‌های اطراف شهر تبریز موضوع با حساسیت در دستور کار پیگیری کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی صحنه‌های جرم، تحقیقات میدانی و اقدامات انجام یافته موفق به شناسایی یکی از سارقان شدند که با رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه‌ی پلیس دستگیر شده و جهت انجام تحقیقات تحت اختیار قرار گرفت.

سرهنگ محمودی یادآور شد: در ادامه تحقیقات دو نفر از همدستان متهم نیز در عملیات‌های جداگانه دستگیر و متهمان در مجموع به تعداد ۲۰ فقره پرونده سرقت از خانه باغ‌ها اعتراف کردند که ارزش ریالی پرونده‌های مکشوفه بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال است.