جلوگیری از بیکار شدن ۱۳۰۰ نفر با ادامه فعالیت کارخانه فرآوری زیتون و خیارشور جیرفت در پی حمایت‌های دستگاه قضایی
جلوگیری از بیکار شدن ۱۳۰۰ نفر با ادامه فعالیت کارخانه فرآوری زیتون و خیارشور جیرفت در پی حمایت‌های دستگاه قضایی

خبرگزاری میزان – قوه قضاییه علی رغم اینکه مسئولیت مستقیمی در حوزه اقتصاد ندارد، در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی می‌پردازد. این ستاد در استان‌های مختلف فعالیت دارد و برای تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در هر استان حمایت‌های حقوقی ارائه می‌دهد. علاوه […]

خبرگزاری میزان – قوه قضاییه علی رغم اینکه مسئولیت مستقیمی در حوزه اقتصاد ندارد، در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی می‌پردازد.

این ستاد در استان‌های مختلف فعالیت دارد و برای تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی در هر استان حمایت‌های حقوقی ارائه می‌دهد. علاوه بر آن مسئولان دستگاه قضایی در قالب بازدید از کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی از نزدیک با مهم‌ترین چالش‌های آن‌ها آشنا می‌شوند که این امر نیز نقش مهمی در حل این چالش‌ها دارد.

در این راستا، دستگاه قضایی در استان کرمان اقدامات متعددی در سال گذشته انجام داده که در ادامه به برخی از این اقدامات اشاره خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از تعطیلی کارخانه فرآوری زیتون و خیارشور در شهرک صنعتی جیرفت جلوگیری شد و اقدامات دستگاه قضایی از بیکار شدن ۱۳۰۰ نفر کارگر و سرپرست خانواده جلوگیری کرد.

همچنین، از تعطیلی شرکت تولیدی و توزیعی ویس جیرفت و بیکار شدن ۱۵۲ نفر کارگر و سرپرست خانواده جلوگیری به عمل آمد.

جلسات متعدد با مسئولان شهرستانی و همچنین وزیر صنعت معدن و تجارت جهت جلوگیری از تعدیل نیرو کارخانجات کرمان موتور و مدیران خودرو در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم برگزار شد.

مشکل شرکت خودروسازان بم در ارتباط با بانک کشاورزی حل شد و شرکت از لیست مطالبات مشکوک الوصول بانک مرکزی خارج شد و از بیکاری بالغ بر ۳۰۰ نفر از کارگران جلوگیری به عمل آمد.

انتهای پیام/