بهره‌برداری از ۱۵ ورزشگاه ۵ و ۱۵ هزار نفری در کشور
بهره‌برداری از ۱۵ ورزشگاه ۵ و ۱۵ هزار نفری در کشور

وزیر ورزش و جوانان گفت: سال آینده ۱۲ استادیوم ۵ هزار نفری، ۱۰ سالن سرپوشیده ۶ هزار نفری و سه استادیوم ۱۵ هزار نفری در ارومیه، زنجان و شاهرود به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش قلم پرس،  مسعود سلطانی ظهر امروز در مراسم  استادیوم ۵ هزار نفر مراغه اظهار داشت: از ابتدای سال ۹ استادیوم پنج […]

وزیر ورزش و جوانان گفت: سال آینده ۱۲ استادیوم ۵ هزار نفری، ۱۰ سالن سرپوشیده ۶ هزار نفری و سه استادیوم ۱۵ هزار نفری در ارومیه، زنجان و شاهرود به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش قلم پرس،  مسعود سلطانی ظهر امروز در مراسم  استادیوم ۵ هزار نفر مراغه اظهار داشت: از ابتدای سال ۹ استادیوم پنج هزار نفر در کشور افتتاح شده است.

وی افزود: ساخت این طرح‌ها از ۲۰ سال قبل آغاز و نیمه تمام مانده بوده است.

سلطانی‌فر اضافه کرد: با وجود تحریم‌های ناعادلانه ورزارت ورزش با وجود تمام مشکلات فجر چهلم را از هفته دولت آغاز کرده و هر هفته یک طرح بزرگ ورزشی در کشور به بهره‌برداری رسیده است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: سال آینده نیز ۱۲ استادیوم پنج هزار نفری،  ۱۰ سالن سرپوشیده شش هزار نفری، سه استادیوم ۱۵ هزار نفر در ارومیه ، زنجان و شاهرود به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وزیر ورزش و جوانان ، همچنین سال آینده دو پیست دو چرخه سواری در رشت و ساری و سه سالن سرپوشیده دو میدانی در اردبیل، یزد و خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

سلطانی‌فر افزود: تعداد فضاهای ورزشی در چهل سال گذشته در کشور ۱۴ برابر و سرانه فضای ورزشی نیز ۳۲ برابر افزایش یافته است.

ورزشگاه ۵ هزار نفری مراغه در آذربایجان شرقی با زیربنای ورزشی حدود ۲۶هزارمترمربع، با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این ورزشگاه دارای اسکلت بتنی به همراه سایبان فلزی با پوشش ورق جهت جایگاه ویژه تماشاگران و همچنین پیست دو و میدانی ۸ خطه و زمین چمن مصنوعی مناسب است.

شهرستان مراغه با ۲۶۳ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌شرقی واقع است.