تارتار: به کمک هواداران مان خیلی احتیاج داریم / بازی با تراکتورسازی راحت نخواهد بود
تارتار: به کمک هواداران مان خیلی احتیاج داریم / بازی با تراکتورسازی راحت نخواهد بود

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، اظهار داشت: با این بودجه ی محدود تا به اینجای لیگ قهرمان ما هستیم و این موضوع واقعیتی هست که بیان کردم، با توجه به درصد دریافتی تیم ما ، قطعا قهرمان ما هستیم و شما تیم های دیگر را ببینید که چقدر هزینه کرده اند اما ما از […]

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، اظهار داشت: با این بودجه ی محدود تا به اینجای لیگ قهرمان ما هستیم و این موضوع واقعیتی هست که بیان کردم، با توجه به درصد دریافتی تیم ما ، قطعا قهرمان ما هستیم و شما تیم های دیگر را ببینید که چقدر هزینه کرده اند اما ما از آنها جلوتر هستیم.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی تارتار عصر امروز در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه تختی جم حاضر شد و در خصوص دیدار فردای تیمش برابر تراکتورسازی تبریز به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی اظهار داشت: تیم تراکتورسازی یکی از تیم های پرستاره فوتبال کشورمان است و بازیکنان با انگیزه در برابر این تیم قرار می گیرند.

تارتار بیان کرد: طی هفته  های گذشته نمایش خوبی داشته ایم و نتایج خوبی گرفته ایم و فردا نیز بازی سختی با تراکتورسازی تبریز داریم.تراکتورسازی یکی از تیم های خوب لیگ امسال است تیمی که نفرات خوب و باکیفیتی دارد و نتایج خوبی هم گرفته است.

وی افزود: تراکتورسازی هواداران خوبی دارد و از همین الان خوش آمد می گویم به این تیم و هواداران که به جم آمده اند، این تیم قابل احترام است. کادر فنی جوان و به روزی دارد و نقش پر رنگی دارند بازی قطعا آسان نخواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: ما فردا در خانه مقتدرانه بازی خواهیم کرد به کمک هواداران مان خیلی احتیاج داریم. انتظار داریم جو خیلی خوبی در ورزشگاه به وجود بیاید و ورزشگاه پر شود.

وی ادامه داد:به دنبال سه امتیاز بازی هستیم و امیدواریم بازی جذابی را شاهد باشیم.

تارتار در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه شنیده شده می خواهد از تیم پارس جنوبی برود افزود: من چیزی نشنیده ام و در خصوص تغییرات باید مدیریت باشگاه پاسخگو باشد.

وی در پاسخ به سوالی که اتفاقات اخیر باشگاه تاثیری به روی عملکرد بازیکنان دارد یا خیر؟ گفت: قبل از بازی در خصوص اتفاقات اخیر صحبت نمی کنم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم بیان کرد:برای دیدار با تراکتورسازی میرجوان و پاداش مصدوم هستند و خوشبختانه مصدومی نداریم.

وی ادامه داد: من خودم تا سن ۳۷ سالگی فوتبال بازی کرده ام و  خوب می دانم که بازیکن با تجربه خیلی می تواند به تیم کمک کند و در بازی فردا بازیکنانی همچون محمد نوری، محسن بنگر و رحمان احمدی نقش آن ها پر رنگ خواهد بود.

تارتار در پاسخ به سوالی که فردا با سه بازیکنی که سال گذشته در پارس جنوبی بوده اند و حالا در تراکتورسازی بازی می کنند روبرو می شوید بیان کرد:من خیلی خوشحالم بازیکنانی از این تیم رشد کردند و در بقیه تیم ها خوب بازی می کنند به هر حال این بازیکنان از این تیم احیا و پیشرفت کردند.

وی تاکید کرد:با این بودجه ی محدود تا به اینجای لیگ قهرمان ما هستیم و این موضوع واقعیتی هست که بیان کردم، با توجه به درصد دریافتی تیم ما قطعا قهرمان ما هستیم و شما تیم های دیگر را ببینید که چقدر هزینه کرده اند اما ما از آنها جلوتر هستیم.