تا قدس راهی نمانده است /جهان اسلام اجازه نمی‌دهد مسجدالاقصی به چکمه‌ صهیونیست‌های افراطی آلوده شود
تا قدس راهی نمانده است /جهان اسلام اجازه نمی‌دهد مسجدالاقصی به چکمه‌ صهیونیست‌های افراطی آلوده شود

سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان‌شرقی امروز با انتشار بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اعلام کرد: نظریه “راه قدس از کربلا می‌گذرد” امام راحل که نزدیک به سه دهه پیش بسیاری از جهانیان آن را تنها یک شوخی آرمان‌گرایانه و انقلابی می‌پنداشتند، محقق شده و نیروهای انقلابی ما امروز با گذشتن از عراق به سوریه […]

سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان‌شرقی امروز با انتشار بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اعلام کرد: نظریه “راه قدس از کربلا می‌گذرد” امام راحل که نزدیک به سه دهه پیش بسیاری از جهانیان آن را تنها یک شوخی آرمان‌گرایانه و انقلابی می‌پنداشتند، محقق شده و نیروهای انقلابی ما امروز با گذشتن از عراق به سوریه وارد شده و تا قدس راهی نمانده است.

به گزارش قلم پرس، سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان‌شرقی با صدور بیانیه‌ای مردم همیشه در صحنه آذربایجان و خبرنگاران استان را به حضور در راهپیمایی روز قدس فراخواند.

متن این بیانیه به این شرح است:

امروز دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است. مقام معظم رهبری

مسئله قدس بزرگترین درد و غم جهان اسلام در عصر معاصر بوده که با آوارگی و اسارت مردم سرزمین فلسطین آمیخته شده است.

شهر قدس که مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان را در خود جای داده است، قلب تپنده جهان اسلام و بخش لاینفک فلسطین است.

قدس تنها یک شهر نیست٬ یک سمبل، آزمون و قبله مسلمانان است. بیت‌لمقدس برای حدود ۴ میلیارد نفر از ادیان ابراهیمی جهان شهری مقدس است و هرگز شهری با این پشتوانه به ۲۰ میلیون یهودی تسلیم نخواهد شد.

حقوق بشر و جهان عرب در آزمون بیت‌المقدس مردود شده است. سکوت جامعه جهانی در قبال این بربریت و وحشی‌گری سازمان‌یافته برای کشتار فلسطینیان شرم‌آور است و به نوعی شراکت در جنایت رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

هر فلسطینی که توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسد، لکه ننگی بر روی دیوار شرم مدعیان حقوق بشر نقش می‌بندد.

با کشتن فلسطینی‌ها نمی‌توان روح فلسطین را از بین برد. جهان اسلام هرگز اجازه نخواهد داد مسجدالاقصی رفته رفته با چکمه‌های صهیونیست‌های افراطی آلوده می‌شود.

اکنون به حول و قوه الهی و با رهبری استراتژیک و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و تلاش‌های سردار سلیمانی، نظریه “راه قدس از کربلا می‌گذرد” امام راحل که نزدیک به سه دهه پیش بسیاری از جهانیان آن را تنها یک شوخی آرمان‌گرایانه و انقلابی می‌پنداشتند، محقق شده و نیروهای انقلابی ما امروز با گذشتن از عراق به سوریه وارد شده و تا قدس راهی نمانده….

سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان‌شرقی ضمن گرامیداشت این روز تاریخی که یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است،  آمادگی خود و اعضای بسیج رسانه را برای پوشش گسترده و باشکوه مردم غیور و همیشه در صحنه آذربایجان همپای دیگر رسانه‌های استان اعلام می‌دارد.