برگزاری محفل شعر مقاومت در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
برگزاری محفل شعر مقاومت در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

[ad_1] رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز از برگزاری محفل شعر مقاومت در حمایت از طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین مظفر رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز مظلومیت مردم مسلمان فلسطین به قدری جانسوز هست که هیچ زبانی توان بیان آن را […]

[ad_1]


رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز از برگزاری محفل شعر مقاومت در حمایت از طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین مظفر رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز مظلومیت مردم مسلمان فلسطین به قدری جانسوز هست که هیچ زبانی توان بیان آن را ندارد و پایان دادن به چنینی شرایطی می‌طلبد که همه مردم جهان به یاری مردم مظلوم غزه بشتابند.  

وی ادامه داد: زبان شعر یک موهبت ویژه الهی است که در طول تاریخ ستون‌های ظلم را به لرزه در آورده است و امروز وظیفه هر شاعر آزاده‌ای است که به بیان مظلومیت مردم فلسطین پرداخته و واقعیت و ماهیت ناپاک رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی و جنایات‌هایشان را بر ملا کنند. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تبریز تصریح کرد: حرکت غرور آفرین طوفان الاقصی، آرامش پوشالی صهیونیسم را بر باد داده و بر همین اساس انجمن شاعران اهل بیت علیهم السلام اداره تبلیغات اسلامی تبریز در محفل شعرای آئینی در حمایت از طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به ایراد شعر پرداختند. 

حجت‌الاسلام رجب‌زاده گفت: در راستای نشر حداکثری محتواهای فرهنگی متناسب با اقدامات و دستاوردهای محور مقاومت و ادای دینی حداقلی نسبت به مظلومیت مردم ستمدیده فلسطین، شعرخوانی‌های این محفل در قالب محتوای صوتی نیز ضبط و منتشر خواهد شد.

پایان پیام/ ۶۰۰۳۹/س


[ad_2]