۴ هزار و ۷۴۶ میلیارد برگه اوراق بهادار دست به دست شد
۴ هزار و ۷۴۶ میلیارد برگه اوراق بهادار دست به دست شد

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز یازدهم فروردین ۱۴۰۰، شاخص کل هم وزن با کاهش بیش از ۱۹۳ واحد به حدود عدد ۴۴۲ هزار و ۶۴۵ واحد رسید. شاخص قیمت هم وزن نیز با افت اندکی در حدود ۱۲۶ واحدی در سطح ۲۸۸ هزار و ۳۸۶ واحدی آرام گرفت. همچنین، شاخص بازار اول […]

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز یازدهم فروردین ۱۴۰۰، شاخص کل هم وزن با کاهش بیش از ۱۹۳ واحد به حدود عدد ۴۴۲ هزار و ۶۴۵ واحد رسید.

شاخص قیمت هم وزن نیز با افت اندکی در حدود ۱۲۶ واحدی در سطح ۲۸۸ هزار و ۳۸۶ واحدی آرام گرفت. همچنین، شاخص بازار اول با کاهش ۸ هزار و ۳۸۵ واحدی در کانال ۹۵۴ هزار واحدی قرار گرفت و شاخص بازار دوم نیز با افت ۱۰ هزار و ۳۹۳ واحدی، عدد ۲ میلیون و ۵۹۲ هزار واحدی را نمایش داد.

بر اساس این گزارش، گروه مواد غذایی با حدود ۶ هزار و ۵۷۶ میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص دادند و پس از آن گروه فراورده های نفتی و خودرو به ترتیب رتبه دوم و سوم را در این خصوص به خود اختصاص دادند.

براین اساس، امروز در حدود ۴۷۰ هزار نوبت معاملاتی، حدود ۴ هزار و ۷۴۶ میلیارد برگه اوراق بهادار به ارزش ۵۰ هزار و ۷۶۸  میلیارد ریال در بورس معامله شد.