گاز گرفتگی ۶۰ نفر در نوروز/ حضور اورژانس در ۳۰۰ حادثه رانندگی در استان
گاز گرفتگی ۶۰ نفر در نوروز/ حضور اورژانس در ۳۰۰ حادثه رانندگی در استان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی گفت: با آغاز طرح امداد نوروزی از ۲۵ اسفند تا امروز تعداد ۲ هزار و ۲۴۰ ماموریت اورژانس انجام شده وسهم حوادث ترافیکی۳۰۰ماموریت است. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، روزبه رجایی امروز با بیان اینکه  با آغاز طرح امداد نوروزی از ۲۵ […]

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی گفت: با آغاز طرح امداد نوروزی از ۲۵ اسفند تا امروز تعداد ۲ هزار و ۲۴۰ ماموریت اورژانس انجام شده وسهم حوادث ترافیکی۳۰۰ماموریت است.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، روزبه رجایی امروز با بیان اینکه  با آغاز طرح امداد نوروزی از ۲۵ اسفند تا امروز تعداد ۲ هزار و ۲۴۰ ماموریت  اورژانس انجام شده وسهم حوادث ترافیکی۳۰۰ماموریت  است، اظهار داشت: ۲۸۰ مصدوم از خدمات اورژانس بهره برده وبه مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

وی افزود: بعد از مصدومان تصادفی بیشترین آمار به ترتیب بیماران قلبی و بیماران مغزی  است که کارشناسان اورژانس خدمات درمانی ارائه کرده و به مراکز درمانی تخصصی مربوطه انتقال داده اند.

رجابی گفت: در این ایام تعداد ۶۰ نفر به‌علت مسمومیت با مونوکسیدکربن از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی استفاده کرده‌اند.

وی افزود: با آغاز طرح امداد نوروزی ایستگاه‌های سلامت اورژانس برای خدمت رسانی بهتر و مضاعف به تعداد ۱۲ ایستگاه در مبادی برخی شهرها فعالیت می کنند وتا امروز ۸۹۹ نفر از خدمات پزشکی و درمانی این ایستگاه‌ها بهره برده‌اند.