پیشرفت ۶۰درصدی عملیات احداث ساختمان مدیریت بحران و کنترل ترافیک تبریز
پیشرفت ۶۰درصدی عملیات احداث ساختمان مدیریت بحران و کنترل ترافیک تبریز

[ad_1] پیشرفت ۶۰درصدی عملیات احداث ساختمان مدیریت بحران و کنترل ترافیک تبریز مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان از پیشرفت ۶۰ درصدی سازه ای عملیات احداث ساختمان مدیریت بحران و کنترل ترافیک تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس،، بهروز قاسمی با بیان این مطلب اظهار کرد: ساختمان مدیریت بحران و کنترل ترافیک شهرداری کلانشهر […]

[ad_1]


پیشرفت ۶۰درصدی عملیات احداث ساختمان مدیریت بحران و کنترل ترافیک تبریز

مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان از پیشرفت ۶۰ درصدی سازه ای عملیات احداث ساختمان مدیریت بحران و کنترل ترافیک تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس،، بهروز قاسمی با بیان این مطلب اظهار کرد: ساختمان مدیریت بحران و کنترل ترافیک شهرداری کلانشهر تبریز شامل ساختمان اداری در ۵ طبقه سازه‌ای و سالن مدیریت بحران با متراژ حدود ۱۰۰۰ متر مربع در حال احداث است.

وی با بیان اینکه تاکنون شاهد پیشرفت چشم گیر این پروژه هستیم، ادامه داد: این پروژه در زیربنای حدود ۷۰۰۰ مترمربع در حال اجرا بوده که تا کنون حدود ۴۲۰۰مترمربع از سازه آن معادل ۵۵درصد از کل زیربنا با عملیات آرماتوربندی و قالب‌بندی فونداسیون، بتن ریزی سقف اول و دوم و اجرای ستون‌های سقف سوم شکل گرفته و با شتاب تمام در حال آماده سازی است تا طبق زمانبندی در سوم خرداد سال آینده به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان افزود: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

[ad_2]