پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی
پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی، از حماسه‌آفرینی‌ها و پایمردی‌های دلاورمردان ارتش در دوران‌های مختلف انقلاب اسلامی قدردانی کرد. متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است: نام‌گذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش توسط بنیان¬گذار کبیر جمهوری اسلامی، تداعی‌گر رشادت‌ها و ازخودگذشتگی¬های […]

استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی، از حماسه‌آفرینی‌ها و پایمردی‌های دلاورمردان ارتش در دوران‌های مختلف انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

نام‌گذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش توسط بنیان¬گذار کبیر جمهوری اسلامی، تداعی‌گر رشادت‌ها و ازخودگذشتگی¬های دلیرمردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و همگام و همدل با سپاهیان و بسیجیان، تابلوهای ماندگار ایثار و فداکاری را در طول هشت سال دفاع مقدس ترسیم کردند.

غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، به عنوان یکی از بازوان قدرتمند تأمین امنیت کشور، وظیفه سنگین حفظ و حراست از تمامیت ارضی میهن اسلامی¬مان را بر عهده داشته و با پیروی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا، تمامی ماموریت‌های محوله را در پهنه‌های آبی، خاکی و هوایی با افتخار و اقتدار به انجام می‌رسانند.

ارتش قهرمان ما همواره با درک شرایط حساس منطقه و آگاهی از توطئه‌های دشمنان، آمادگی نظامی خود را حفظ کرده و هر لحظه آماده دفاع از کیان ایران سرافراز و نظام جمهوری اسلامی است.

آسایش و آرامش امروز ملت شریف ایران در سایه حماسه‌آفرینی‌ها و پایمردی‌های ارتش جمهوری اسلامی است که در طول جنگ تحمیلی و دوران بعد از آن، با مشارکت فعال در عرصه‌های مختلف، دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده است.

خدمت‌رسانی کم‌نظیر ارتش در حادثه سیل اخیر نیز صحنه‌های شکوهمند و غرورانگیز دیگری از فداکاری و ایثار را رقم زد و پیوند ناگسستنی و ارتباط عمیق عاطفی بین ارتش و ملت را به جهانیان نشان داد.

اینجانب فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به تمامی نیروهای تلاش‌گر و بی‌ادعای ارتش قهرمان بویژه یگان‌های مستقر در استان آذربایجان شرقی تبریک عرض می‌کنم و با ادای احترام به روح پاک شهدای گران‌قدر، سربلندی و موفقیت دلیرمردان ارتش را از درگاه ایزد سبحان مسألت دارم.

محمدرضاپورمحمدی
استاندار آذربایجان شرقی