پوری حسینی: ممنوع الخروج نشده ام / در مورد برکناری هم به بنده چیزی نگفته اند
پوری حسینی: ممنوع الخروج نشده ام / در مورد برکناری هم به بنده چیزی نگفته اند

رییس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه بنده با هیچ شخصی مشکلی نداشته و تاکنون ممنوع الخروج نشده ام، گفت: تاکنون وزیر اقتصادی و امور دارایی در خصوص برکناری به بنده چیزی نگفته و بنده تنها در جراید و خبرگزاری ها این خبر را شنیده ام. به گزارش قلم پرس به نقل از خانه ملت، میرعلی […]

رییس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه بنده با هیچ شخصی مشکلی نداشته و تاکنون ممنوع الخروج نشده ام، گفت: تاکنون وزیر اقتصادی و امور دارایی در خصوص برکناری به بنده چیزی نگفته و بنده تنها در جراید و خبرگزاری ها این خبر را شنیده ام.

به گزارش قلم پرس به نقل از خانه ملت، میرعلی اشرف عبدالله‌پوری حسینی در خصوص خبر برکناری از ریاست سازمان خصوصی سازی گفت: تاکنون وزیر اقتصادی و امور دارایی در خصوص برکناری به بنده چیزی نگفته و بنده تنها در جراید و خبرگزاری ها این خبر را شنیده ام، البته بنده به هر وزیری که برای وزارت امور اقتصادی و دارایی منصوب و از مجلس رای اعتماد گرفته مراجعه کرده و درخواست استعفا می کنم تا در صورت تمایل  از بنده در ریاست سازمان استفاده کند.

رییس سازمان خصوصی سازی، افزود: خدمت آقای دژپسند نیز شرف یاب شده و عنوان کردم که به حال سازمان خصوصی فکری کنند که تاکنون این اتفاق میمون و مبارک رخ نداده است.

پوری حسینی با اشاره به نامه نمایندگان به رییس قوه قضاییه برای بررسی تخلفات سازمان خصوصی سازی و درخواست ممنوع الخروجی خود، تصریح کرد: چنین درخواستی از سوی نمایندگان از  قوه قضاییه مطرح شده اما بنده با هیچ شخصی مشکلی نداشته و تاکنون ممنوع الخروج نشده ام./