پادشاه اردن پس از یک ماه غیبت به کشورش بازگشت
پادشاه اردن پس از یک ماه غیبت به کشورش بازگشت

یک خبرگزاری اردنی اعلام کرد، پادشاه این کشور شب چهارشنبه پس از سفر ویژه‌اش به شهر امان بازگشت. به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، خبرگزاری پترای اردن بدون اشاره به جزئیات تنها اعلام کرد، عبدالله دوم، پادشاه اردن چهارشنبه شب پس از سفری ویژه، به شهر امان، پایتخت این کشور بازگشت. این بازگشت […]

یک خبرگزاری اردنی اعلام کرد، پادشاه این کشور شب چهارشنبه پس از سفر ویژه‌اش به شهر امان بازگشت.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، خبرگزاری پترای اردن بدون اشاره به جزئیات تنها اعلام کرد، عبدالله دوم، پادشاه اردن چهارشنبه شب پس از سفری ویژه، به شهر امان، پایتخت این کشور بازگشت.

این بازگشت تنها چند ساعت پس از جنجال بزرگی بود که در پی درخواست‌ها از مردم این کشور برای پایان دادن به سوالات درباره اینکه پادشاه کجاست و دلیل غیبتش چیست، به وجود آمد.

پادشاه اردن از اواسط ژوئن تا ابتدای اوت به دلیل سفری که طولانی‌ترین سفر او در طول چند سال اخیر محسوب می‌شود،  در انظار عمومی حاضر نشد.

این مساله سوالاتی را درباره دلایل و انگیزه‌ها برای این غیبت بیش از یک ماه برای مردم این کشور ایجاد کرد و آنها این غیبت را نگران‌کننده و گیج‌کننده دانستند.

عبدالله دوم سفر ویژه خود را بلافاصله پس از اتمام سفر کاری‌اش به آمریکا آغاز کرد.

در دستور جلسه این سفر کاری پادشاه اردن، صحبت از طرح صلح آمریکا بود و همین امر احتمال وجود ارتباطی میان دو سفر را تقویت کرد.