وقتی مکرون و ترامپ نمی خواهند پیش هم کم بیاورند + عکس
وقتی مکرون و ترامپ نمی خواهند پیش هم کم بیاورند + عکس

امانوئل مکرون در آخرین دیداری که با دونالد ترامپ داشت آن قدر دست او را فشرد تا جای انگشتانش روی دست ترامپ ماند. به گزارش قلم پرس مکرون و ترامپ یک بار ۲۹ ثانیه دست‌های هم را فشار دادند و هیچ کدامشان حاضر نشد از خود ضعفی نشان دهد، اما بار دیگر امانوئل مکرون در آخرین […]

امانوئل مکرون در آخرین دیداری که با دونالد ترامپ داشت آن قدر دست او را فشرد تا جای انگشتانش روی دست ترامپ ماند.

به گزارش قلم پرس مکرون و ترامپ یک بار ۲۹ ثانیه دست‌های هم را فشار دادند و هیچ کدامشان حاضر نشد از خود ضعفی نشان دهد، اما بار دیگر امانوئل مکرون در آخرین دیداری که با دونالد ترامپ داشت آن قدر دست او را فشرد تا جای انگشتانش روی دست ترامپ ماند.

«امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه در مصاحبه با یک روزنامه فرانسوی اذعان کرد که دست دادن پر قدرتش با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا پیش از برگزاری نشست ناتو در بروکسل، «بی غرض» نبوده و معنای آن نوع دست دادن نمایش استقامت و اراده بوده است.

مکرون در مصاحبه با روزنامه «ژورنال دودیمانش» گفت: یک نفر باید نشان دهد که شما امتیازات کوچک نخواهید داد و تسلیم موارد کوچک نخواهید شد حتی روی موضوعات نمادین و نه درباره مسائل فوق تبلیغاتی.

دست دادن اخیر بین مکرون و ترامپ در بروکسل به دلیل شدت آن مورد توجه قرار گرفته است؛ شدت این دست دادن به قدری بود که بند بند انگشتان ماکرون و ترامپ از شدت فشار سفید شد.

درحالیکه گزارش ها حاکی است مکرون به دنبال انتقال قدرت از طریق دست دادنش با ترامپ بوده است، او بعد از برگزاری نشست گروه ۷ در ایتالیا به تقدیر از ظرفیت شنیدن ترامپ پرداخت و گفت رئیس جمهور آمریکا ایده های محکمی درباره پاره ای موضوعات از جمله مقابله با تروریسم دارد و اختلاف نظراتی نیز در این بین وجود داشت که با آرامش درباره آنها صحبت شد.

مکرون در انتخابات ۷ مه، به عنوان رئیس جمهور جدید فرانسه انتخاب شد.