واکنش توییتری نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ظریف
واکنش توییتری نخست وزیر رژیم صهیونیستی به ظریف

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک پیام توییتری با خطاب قرار دادن محمدجواد ظریف نسبت به تهدید ایران علیه این رژیم ابراز نگرانی کرد و نوشت: چگونه وزیر امور خارجه ایران از مدارا صحبت می‌کند، در حالی که این کشور خواهان نابودی اسرائیل است. به گزارش  قلم پرس به نقل از ایسنا، بنیامین نتانیاهو نخست […]

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک پیام توییتری با خطاب قرار دادن محمدجواد ظریف نسبت به تهدید ایران علیه این رژیم ابراز نگرانی کرد و نوشت: چگونه وزیر امور خارجه ایران از مدارا صحبت می‌کند، در حالی که این کشور خواهان نابودی اسرائیل است.

به گزارش  قلم پرس به نقل از ایسنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به پیام توییتری محمدجواد ظریف که در آن به ادعاهای نتانیاهو در دیدار با رئیس جمهور روسیه پاسخ داده بود، در حساب توییترش به تکرار ادعاهای حقوق بشری خود علیه ایران پرداخت و نوشت: وزیر امور خارجه ایران در حالی از مدارا صحبت می کند که این کشور خواهان نابودی اسرائیل است. آن‌ها چه کسانی را دست انداخته‌اند؟

نتانیاهو هفته گذشته در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مدعی شد، ایرانی‌ها در طول تاریخ یهودی‌ها را کشته‌اند.

وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به این ادعا در پیامی در صفحه توییتری خود نوشت: نتانیاهو در حالی این ادعاها را مطرح می کند که ایران در طول تاریخ سه بار یهودی‌ها را نجات داده اند. نتانیاهو برای اثبات این ادعای خود حتی دست به تحریف تورات زده است.