نمایش کبوتران چاهی در جشنواره تئاتر رضوی تبریز
نمایش کبوتران چاهی در جشنواره تئاتر رضوی تبریز

[ad_1] همزمان با سومین روز از پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در تبریز؛ نمایش «دو بال قیچی» با کارگردانی آرزو مهری به روی صحنه رفت. پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی که این روزها در تئاتر شهر تبریز میزبان خیل علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی است؛ در سومین از روز برگزاری شاهد اجرای نمایش ” کبوتران چاهی” […]

[ad_1]

همزمان با سومین روز از پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در تبریز؛ نمایش «دو بال قیچی» با کارگردانی آرزو مهری به روی صحنه رفت.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی که این روزها در تئاتر شهر تبریز میزبان خیل علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی است؛ در سومین از روز برگزاری شاهد اجرای نمایش ” کبوتران چاهی” بود. نویسنده این اثر فرزاد(عدالت) فرزانه است که به خوبی توانسته حال و هوای زائران مشهد مقدس را به مخاطبان نشان دهد.
بازیگران این نمایش آرزو مهری، سحر محب علیزاده، فاطمه ایرانی، زهرا منصوری، پریا صدفی مهر و ثنا سلیمانی هستند؛ ضمن این‌که آرمین محمودی بعنوان طراح صحنه، آیدین محمودی؛ طراح لباس، رضا شفیعی؛ طراح پوستر، رضا عزیزی؛ مدیر صحنه، صنم رحمتی؛ منشی صحنه و پخش نور و افکت، آرزو مهری طراح گریم نمایش فعالیت داشته اند.
این نمایشی روایت گروهی از بانوان است که به سمت مشهد مقدس به راه می افتند و در راه ماشین خراب می شود و آنان منتظر راننده و ماشین جایگزین هستند, اما خبری نمی شود.

[ad_2]