مربی النصر: با تمام احترام به مربی رقیب ؛ تراکتور نمی توانست مقابل ما برنده باشد
مربی النصر: با تمام احترام به مربی رقیب ؛ تراکتور نمی توانست مقابل ما برنده باشد
سرمربی النصر بعد از این پیروزی تیمش مقابل تراکتور، گفت: می توانستیم با تبدیل کردن موقعیت هایمان در نیمه اول بازی آسانی داشته باشیم.

به گزارش قلم پرس، تیم فوتبال تراکتور امشب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد و از دور رقابت ها حذف شد.

مانو منزس سرمربی النصر در نشست خبری بعد از بازی، اظهار داشت: اگر در نیمه می توانستیم فرصت هایمان را به گل تبدیل کنیم می توانستیم بازی آسانی داشته باشیم. عدم حضور تماشاگران روی عملکرد تیم تاثیر داشت. ایام فیفا دی روی عملکرد تیم تاثیر گذاشت ولی مهم برد بود که به آن رسیدیم.

وی افزود: بازیکنان همیشه این طور نیست که وقتی بازی خوبی ارائه می دهند در ادامه کاملا سوار بر بازی شوند. برای ما فرقی نمی کند در مرحله بعد با چه تیمی بازی کنیم مهم آمادگی ماست. هواداران می دانند در این مدت ما چه مشکلاتی داشتیم و اطمینان می دهیم در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.
سرمربی النصر در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید مربی تراکتور معتقد بود آنها شایسته برد بودند، گفت: با تمام احترام به مربی رقیب ولی به نظرم آنها نمی توانستند مقابل ما برنده باشند.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس