فیلم زندگی خصوصی ملک فهد منتشر می‌شود
فیلم زندگی خصوصی ملک فهد منتشر می‌شود

یک روزنامه انگلیسی فاش کرد که فیلمی از عیاشی های پادشاه اسبق عربستان سعودی ساخته خواهد شد که در آن غرق در قمار و اعتیاد است.  به گزارش  قلم پرس به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، “تایمز” در یادداشتی در نسخه روز یکشنبه خود به قلم «پادشاه و من: نسخه سعودی» نوشت: یادداشت های […]

یک روزنامه انگلیسی فاش کرد که فیلمی از عیاشی های پادشاه اسبق عربستان سعودی ساخته خواهد شد که در آن غرق در قمار و اعتیاد است. 

به گزارش  قلم پرس به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، “تایمز” در یادداشتی در نسخه روز یکشنبه خود به قلم «پادشاه و من: نسخه سعودی» نوشت: یادداشت های «جنان حرب» بیوه فهد بن عبدالعزیز پادشاه اسبق سعودی که از کشور تبعید شد، به فیلمی تبدیل می شود که در آن پادشاه فردی قمارباز و معتاد به قرص مسکن متادون است.
به نوشته این روزنامه، این فیلم در شرایطی ساخته می شود که عربستان سعودی از سقوط قیمت های نفت دچار مشکل شدیدی است و خاندان سعودی نیز تلاش می کنند شایعات و خبرهای موجود درباره درگیری ها و جنگ داخلی قدرت را تکذیب کنند.
به نوشته این روزنامه، در این فیلم تصاویری وجود دارد که در آن فهد بن عبدالعزیز در باشگاه قمار کلرمونت لندن به شدت و تا حد اعتیاد مشغول مصرف متادون و در حال قماربازی است.
این روزنامه با اشاره به اینکه این رفتارها برای پادشاهی که باید خادم حرمین شریفین باشد محکوم است، نوشت: حرب در گفتگو با این روزنامه اظهار داشت که در سال ۱۹۶۸  با بیست سال سن توجه فهد را که در آن زمان وزیر کشور بود جلب کرد؛ وی خاطرنشان کرد که در آن زمان در ریاض دامن بسیار کوتاهی می پوشید، و پدر و مادر فلسطینی اش در عربستان کار می کردند.
وی گفت آن زمان  فهد با جواهرات الماس در داخل یک خودروی کلادیلاک از وی خواستکاری کرد، و پس از آن به منزل عموی وی آمد.